Opgelost door Online.nl: Overstappen naar Glasvezel ivm slecht werkende televisie en internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 101681
Gebruiker
Jordy1989
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een aantal maanden geleden zijn wij verhuisd van anti-kraak naar koopwoning . We hebben gezien dat hier glasvezel zit en zouden graag over willen stappen naar glasvezel.

Sinds we in het nieuwe huis zitten hebben we problemen met Digitenne, want we kunnen een aantal zenders niet ontvangen. TLC en MTV vallen om de zoveel seconden weg. Hiernaast is het internet zeer traag tot vergelijking wat we eigenlijk zouden moeten hebben. 20Mbit, maar lijkt meer op 10Mbit.

Telefonisch het probleem uitgelegd, maar blijven volhouden dat ze niks kunnen betekenen.

De oplossing

Overstap naar glasvezel, indien niet mogelijk kosteloos contract opzegging

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Jordy1989,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Jordy1989
    Datum
    Keurig opgebeld en snel tot een oplossing gekomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jordy1989
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen