Opgelost door Online.nl: Overstappen naar Glasvezel ivm slecht werkende televisie en internet

Jordy1989

Een aantal maanden geleden zijn wij verhuisd van anti-kraak naar koopwoning . We hebben gezien dat hier glasvezel zit en zouden graag over willen stappen naar glasvezel.

Sinds we in het nieuwe huis zitten hebben we problemen met Digitenne, want we kunnen een aantal zenders niet ontvangen. TLC en MTV vallen om de zoveel seconden weg. Hiernaast is het internet zeer traag tot vergelijking wat we eigenlijk zouden moeten hebben. 20Mbit, maar lijkt meer op 10Mbit.

Telefonisch het probleem uitgelegd, maar blijven volhouden dat ze niks kunnen betekenen.

Overstap naar glasvezel, indien niet mogelijk kosteloos contract opzegging

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw Jordy1989,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Jordy1989
    Keurig opgebeld en snel tot een oplossing gekomen.

Jordy1989

Ook een klacht indienen over Online.nl?