Opgelost door Online.nl: Overstapservice; kosten monteur bij installatie;

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148101
Gebruiker
Jokal2
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Afspraak met online middels gebruik overstapservice;

Navraag bij KPN:

Op 2 september op 2015 is door Online bij KPN gemeld dat abonnement van KPN moet worden stopgezet en dat klant overgaat naar Online.
Op 4 september 2015 bericht KPN aan Online dat foute klantgegevens zijn verzonden door Online en dat stopzetten niet kan.
Online geeft niets door aan klant. Deze denkt dat Online abonnement heeft stopgezet. Klant krijgt rekeningen van KPN en belt met KPN en ONline.
KPN geeft aan dat Online de zaak makkelijk kan rechttrekken. Online doet dit niet.
Faktuur voor klant van KPN voor internetdiensten oktober november december € 176. Online wil vergoeden 2 maand abonnementskosten totaal € 58.

De oplossing

Vergoeden van schade van de klant te weten € 176,40 voor in rekeningebrachte internetkosten door KPN

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (AM)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Kalff,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (AM)
  4. Auteur
    Jokal2
    Datum
    L.S.,

    Uitermate tevreden zijn wij over de afhandeling van de klacht. Belafspraken werden keurig nagekomen; er werd professioneel en klachtoplossend gewerkt; navraag naar gewenst resultaat werd gedaan. Dit was volslagen in tegenstelling tot onze eerdere ervaring met Online. Wij hopen dat de klachtbehadelaarster intern de mogelijkheid heeft om duidelijk te maken dat het o zo belangrijk is dat afspraken en toezeggingen worden nagekomen .
    Nogmaals dank, met vr gr J. Kalff

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jokal2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen