Opgelost door Online.nl: Overstapservice; kosten monteur bij installatie;

Jokal2

Afspraak met online middels gebruik overstapservice;

Navraag bij KPN:

Op 2 september op 2015 is door Online bij KPN gemeld dat abonnement van KPN moet worden stopgezet en dat klant overgaat naar Online.
Op 4 september 2015 bericht KPN aan Online dat foute klantgegevens zijn verzonden door Online en dat stopzetten niet kan.
Online geeft niets door aan klant. Deze denkt dat Online abonnement heeft stopgezet. Klant krijgt rekeningen van KPN en belt met KPN en ONline.
KPN geeft aan dat Online de zaak makkelijk kan rechttrekken. Online doet dit niet.
Faktuur voor klant van KPN voor internetdiensten oktober november december € 176. Online wil vergoeden 2 maand abonnementskosten totaal € 58.

Vergoeden van schade van de klant te weten € 176,40 voor in rekeningebrachte internetkosten door KPN

Geachte klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

Klantenservice Online.nl (AM)
    Geachte heer Kalff,

In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (AM)
    L.S.,

Uitermate tevreden zijn wij over de afhandeling van de klacht. Belafspraken werden keurig nagekomen; er werd professioneel en klachtoplossend gewerkt; navraag naar gewenst resultaat werd gedaan. Dit was volslagen in tegenstelling tot onze eerdere ervaring met Online. Wij hopen dat de klachtbehadelaarster intern de mogelijkheid heeft om duidelijk te maken dat het o zo belangrijk is dat afspraken en toezeggingen worden nagekomen .
    Nogmaals dank, met vr gr J. Kalff

Jokal2

Ook een klacht indienen over Online.nl?