Klacht Online.nl: Overstapservice niet uitgevoerd.

Matilda

Online.nl gebeld voor informatie over Interactieve tv en internet. Verkoper geeft info en gaat met mij door verkoop procedure. Verkoper zegt wij regelen de overstap van uw huidige provider Telfort, nadat ik vroeg of dit mogelijk was. Onlangs rekening ontvangen van Telfort daarbij contact opgenomen voor nader uitleg. Blijkt dat abonnement nog steeds loopt bij Telfort. Online meerdere malen gebeld, gesproken met Bastiaan en Mvr Deijn, zij verwezen mij naar afdeling administratie, een nummer door gekregen die ik moest vermelden: HD0000000667819. Tot op heden niet serieus geholpen maar alleen doorverwezen en afgewezen via heel onpersoonlijke procedure mail...

Online.nl openstaand bedrag vergoed bij Telfort en beter communiceert. Want dit gebeurt niet tot weinig.

Online.nl
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Stefan
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Beste klant,

Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen, en u een oplossing aangeboden voor uw klacht.
    De oplossing is bevestigd per mail.
    Wij hopen op deze manier uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.
    Wij hebben derhalve de status van uw klacht aangepast. Kunt u dit nog bevestigen, zodat ook wij het dossier kunnen afsluiten?
    Bedankt!

Stefan
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?