Opgelost door Online.nl: Pakket aangevraagd geen bevestiging geen reactie!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 95650
Gebruiker
Lia
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 13 januari een pakket aangevraagd mede doordat ze zijn gefuseerd met canal digitaal en je dan een behoorlijke korting zou hebben op de familie HD smartcard. 1 week later gebeld dat ik geen brief of email heb ontvangen zoals is beloofd. Blijkt een tikfout in email dus weer mijn email gespeld en laten herhalen door de medewerker. 1 week later gebeld dat ik nog niets heb ontvangen. Medewerker zei dat de ik de 14 dagen bedenktijd moet afwachten en dan gaat alles in werking, rekening houden met totaal van een maand. Nu 3 februari 3 telefoongesprekken verder (als je klant bent moet je een betaalde lijn bellen en als je klant wil worden gratis????? dus eenmaal binnen....) en een email met weer een verzoek hoe het met mijn pakket staat, GEEN REACTIE!!!!

De oplossing

Gewoon bevestiging met de vermelding van de verwachte opleverdatum en ontvangst pakket.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Laila Kaddouri,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
  3. Auteur
    Lia
    Datum
    Ik ben inderdaad met een prive nummer gebeld. Ik wacht u telefoontje wederom af. Ik ben voornamelijk in de namiddag en avond bereikbaar.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Laila Kaddouri,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
  5. Auteur
    Lia
    Datum
    Ben wederom gebeld en er is duidelijkheid verschaft.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen