Opgelost door Online.nl: Pakket aangevraagd geen bevestiging geen reactie!

Lia

Ik heb op 13 januari een pakket aangevraagd mede doordat ze zijn gefuseerd met canal digitaal en je dan een behoorlijke korting zou hebben op de familie HD smartcard. 1 week later gebeld dat ik geen brief of email heb ontvangen zoals is beloofd. Blijkt een tikfout in email dus weer mijn email gespeld en laten herhalen door de medewerker. 1 week later gebeld dat ik nog niets heb ontvangen. Medewerker zei dat de ik de 14 dagen bedenktijd moet afwachten en dan gaat alles in werking, rekening houden met totaal van een maand. Nu 3 februari 3 telefoongesprekken verder (als je klant bent moet je een betaalde lijn bellen en als je klant wil worden gratis????? dus eenmaal binnen....) en een email met weer een verzoek hoe het met mijn pakket staat, GEEN REACTIE!!!!

Gewoon bevestiging met de vermelding van de verwachte opleverdatum en ontvangst pakket.

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte Laila Kaddouri,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl (LA)
    Lia
    Ik ben inderdaad met een prive nummer gebeld. Ik wacht u telefoontje wederom af. Ik ben voornamelijk in de namiddag en avond bereikbaar.
    Geachte Laila Kaddouri,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
    Lia
    Ben wederom gebeld en er is duidelijkheid verschaft.

Lia

Ook een klacht indienen over Online.nl?