Klacht Online.nl: pakket niet opgeleverd

Klachtnummer
# 108101
Gebruiker
jbblom
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik zou 30-04-2015 gisteren dus aan worden gesloten op het netwerk van online ( pakket worden opgeleverd)

Maar dat is dus niet het geval ik ben niet aangesloten en heb geen mail gekregen dat ik ben aangesloten.
Na het bellen van online gaven hun de schuld aan kpn dat die er voor moeten zorgen,,,,,
Nu een dag later nog steeds niet opgeleverd.

De oplossing

Graag geen onzin verhaal vertellen,
Niet zeggen wij nemen het in behandeling of onze Technische dienst kan er niks aan doen of gaat er wat aan doen. niemand anders de schuld geven. Niet zeggen dit of dat ging er fout of iets anders wat je maar kan verzinnen.

maar gewoon zeggen MENEER DIT KOMT VANDAAG NOG IN ORDE ZO NIET DAN VERGOEDEN WIJ DE KOSTEN DIE U VERLIES LIJD AAN U WERK ZONDER INTERNET.

Bij deze nog even ik ken nu alle klachten naar jullie , en bij geen snelle gewenste oplossing zal ik samen met mijn jurist verdere stappen ondernemen.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte jbblom,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in
    behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze
    medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij
    bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte jbblom,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Wij hebben gezien dat er al contact is geweest met de klantenservice
    en dat er een problem ticket openstaat. Er is een monteur geboekt. De reactie op klachtkompas is
    toegevoegd aan dat dossier.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte jbblom,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen