Opgelost door Online.nl: Pauzeren live-tv en invoeren code

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123714
Gebruiker
René Meijaard
Datum
14 reacties

Details

De klacht

Programma pauzeren werkt niet en van tablet en smartphone moet steeds opnieuw een code worden ingevoerd om tv te kunnen kijken.

Modem diverse keren gereset (middels knop 1 min ingedrukt houden) als mede de stekker uit het stopcontact voor meerdere minuten. Decoder ook diverse keren gereset. Laatste software is geïnstalleerd.

Hoopt dat u een oplossing heeft, want het is vrij hinderlijk dat je moet betalen voor iets dat niet werkt.

De oplossing

Graag een mogelijkheid bieden om van live-tv gebruik te kunnen maken, en wellicht een software aanpassing zodat niet iedere keer op een tablet of smartphone een nieuwe code ingevoerd hoeft te worden om op genoemde apparaten tv te kijken.

14 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw AvandenBerg,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    René Meijaard
    Datum
    Er werd inderdaad snel contact opgenomen, helaas geld dat niet als je een klacht indient via online.nl, dan maar op deze manier.

    Nu alleen nog afwachten of ze wat met de klachten doen.....
  3. Auteur
    René Meijaard
    Datum
    Afgelopen vrijdag zou ik teruggebeld worden met een waarschijnlijke oplossing...... het is nu dinsdag 18:00 uur en nog niets gehoord.

    Het zou ook te mooi zijn.....

    mvg
    R. Meijaard (en niet AvandenBerg zoals jullie me noemen in de reactie)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw René Meijaard,

    Wij hebben onlangs telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Zoals besproken word er binnenkort wederom contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw René Meijaard,

    Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.

    Zoals besproken word er binnenkort wederom contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    René Meijaard
    Datum
    Ik moet zeggen........ ze bellen keurig terug, wel zonder oplossing, maar ze zijn er nu al na 6 weken!!!!!!! achter dat er een storing is met pauzeren tijdens live TV. De storing dat de app niet goed werkt, zijn ze nu ook achter, en het antwoord is. We hebben geen idee wat de storing kan zijn "we hebben het uitgezet naar een ander platform" en hier moet je het maar mee doen. Ik denk maar dat ik een deel abbonnementgeld ga inhouden, ik krijg toch ook niet alles waar ik voor betaal......SCHANDE!!!
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw René Meijaard,

    Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.

    Zoals besproken wordt u gebeld als meerdere informatie is.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw René Meijaard,

    Deze week zal een medewerker contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw René Meijaard,

    Wij zullen binnenkort contact met u opnemen naar aanleiding van een nog lopend klachtendossier.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  10. Auteur
    René Meijaard
    Datum
    En weer ben ik gebeld...... pfffff, weer even inventariseren welke klacht ik ook al weer had..... pffff, los het nou eens op of laat iemand met verstand van zaken bellen en niet iemand die drijgt mij niet meer verder te helpen als ik boos blijf, ik betaal va 1-6-2015 een bepaald bedrag per maand wat niet geleverd wordt, en iedere keer wordt ik gebeld met de mededeling dat het niet makkelijk is, krijg bijna medelijden, maar niet heus. LOS HET PROBLEEM NOU EENS OP, dit duurt nu al ruim 2 maanden!!
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw René Meijaard,

    Wij zullen binnenkort contact met u opnemen naar aanleiding van een nog lopend klachtendossier.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  12. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw René Meijaard,

    Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.

    Zoals besproken wordt u gebeld wanneer u de interactieve tv ontvanger in ontvangst heb genomen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw René Meijaard,

    Volgens onze gegevens is uw klacht in goede orde afgehandeld. Wij vragen u of u dit bericht op klachtenkompas zou willen sluiten en beoordelen.

    Wij hopen u naar tevredenheid te hebben geholpen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  14. Auteur
    René Meijaard
    Datum
    Het heeft een poosje geduurd, maar het probleem is opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
René Meijaard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen