Opgelost door Online.nl: Poging aut. incasso terwijl abo. per 24-11 jl kosteloos is ontbonden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88291
Gebruiker
D.Aarts
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Op 07-11 jl heb ik een klacht ingediend #83150
Wij zijn samen overeen gekomen (SCHRIFTELIJK via MAIL van JP) dat het contract per 24-11 jl.kosteloos zou worden ontbonden omdat online.nl haar belofte niet kan nakomen. Ze beloofde in augustus bij het aangaan van het contract dat ik via iptv 15 hd zenders zou krijgen wat niet het geval was en ook voorlopig niet zal gebeuren!!
Wat schets mijn verbazing vanmorgen? Nu wordt ik lastiggevallen via SMS en eMail om per omgaande €54,- te betalen.. Bezopen!! Wordt hier gewoon moe van!!! Ik ben geen klant meer bij jullie en wens ook niet lastig te worden gevallen met dit soort herinneringsactie's.


De oplossing

Stoopen met dreigmails en sms.. Immers ben ik geen klant meer bij jullie sinds 24-11 jl. ( het contract is kosteloos ontbonden) !!!!!

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte D.Aarts,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    D.Aarts
    Datum
    Ik wacht het weer af...
  3. Auteur
    D.Aarts
    Datum
    En volgens mijn berekening heb ik nog recht op terugave abo.kosten 25-11 tot 30-11!
  4. Auteur
    D.Aarts
    Datum
    Jammer dat ik vandaag nog geen reactie heb ontvangen..
  5. Auteur
    D.Aarts
    Datum
    ..nog steeds wachtend op een reactie..!
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Ons excuses voor het ongemak, en onze late reactie. Wij hebben de smsjes en e-mails gestopt. Ook hebben we een creditering verwerkt. Wij hebben u nog een e-mail toegestuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  7. Auteur
    D.Aarts
    Datum
    Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D.Aarts
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen