Opgelost door Online.nl: Poging aut. incasso terwijl abo. per 24-11 jl kosteloos is ontbonden

Op 07-11 jl heb ik een klacht ingediend #83150
Wij zijn samen overeen gekomen (SCHRIFTELIJK via MAIL van JP) dat het contract per 24-11 jl.kosteloos zou worden ontbonden omdat online.nl haar belofte niet kan nakomen. Ze beloofde in augustus bij het aangaan van het contract dat ik via iptv 15 hd zenders zou krijgen wat niet het geval was en ook voorlopig niet zal gebeuren!!
Wat schets mijn verbazing vanmorgen? Nu wordt ik lastiggevallen via SMS en eMail om per omgaande €54,- te betalen.. Bezopen!! Wordt hier gewoon moe van!!! Ik ben geen klant meer bij jullie en wens ook niet lastig te worden gevallen met dit soort herinneringsactie's.

Stoopen met dreigmails en sms.. Immers ben ik geen klant meer bij jullie sinds 24-11 jl. ( het contract is kosteloos ontbonden) !!!!!

Online.nl
    Geachte D.Aarts,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Ik wacht het weer af...
    D.Aarts
    En volgens mijn berekening heb ik nog recht op terugave abo.kosten 25-11 tot 30-11!
    D.Aarts
    Jammer dat ik vandaag nog geen reactie heb ontvangen..
    D.Aarts
    ..nog steeds wachtend op een reactie..!
    Online.nl
    Geachte klant,
    Ons excuses voor het ongemak, en onze late reactie. Wij hebben de smsjes en e-mails gestopt. Ook hebben we een creditering verwerkt. Wij hebben u nog een e-mail toegestuurd.
    Klantenservice Online.nl (JP)
    Bedankt.

D.Aarts

Ook een klacht indienen over Online.nl?