Klacht Online.nl: Portmapping lukt niet op de nieuwe modem hg655d

Neco

Thomsom modem was de portmapping wel mogelijk. Nu heb ik de nieuwe modem HG655d gekregen. Deze heb ik geupgrade naar de laatste versie die ik op de site van online heb gedownload. Na upgrade was de tap portmapping onder NAT weg.
Na veel zoeken vond ik portmapping onder Firewall. Deze heb ik aangepast maar wekt niet.
Deze heb ik bij online gemeld. Helaas kreeg ik van hun dat ze de portmapping niet ondersteunen en dat ik bij de fabrikant moet vragen. Als de modem niet naar behoren werkt dan heb ik niets met de fabrikant te doen. Als ik een artikel koop bij een winkel en hij doet niet wat deze moet doen, dan zegt de winkelier ook niet dat ik naar de fabrikant moet gaan. Advies was van de medewerker om een router te kopen. Ook al zou ik de router kopen en achter de modem zetten zou portmapping niet werken omdat de firewall aanstaat op de modem!!! Ik zou zeggen stuur een goede modem dat wel werkt naar behoren!!! Ik heb wel contact gehad met de fabrikant Huawei maar geen oplossing!!

Stuur een ander modem die wel goed werkt.

Online.nl
    Geachte Neco,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Neco
    Helaas kunnen en willen ze mij niet verder helpen met portforwarding op de moden Huawei HG655d.
    Oude modem terug plaatsten en kijken of internet verbinden met je iPhone goed werkt.

Neco

Ook een klacht indienen over Online.nl?