Opgelost door Online.nl: Prijs Internet en Internet Snelheid

content Opgelost
Djew

Mijn internetsnelheid is sinds de oplevering niet optimaal en niet zelfs in de buurt van de 20mb/download maar zelfs 8mb/download gemeten vandaag op 11:40uur via speedtest.nl

Ik heb een abbonament afgesloten met maximaal internet van 100mb/download en zoals u ziet is mijn Wifi en internetsnelheid ruim onderaan aan de lage kant. Ik heb vandaag email ontvangen dat jullie zelfs internet prijs verhogen per 01.06.2020 van 34 naar 36 eur per maand terwijl ik contract heb afgesloten voor de 12 maanden eerste 6 maanden voor de 19 eur en daarna 34 eur per maand en jullie wijzigen tussentijds prijs maar internetsnelheid wordt zeer traag.

Ik wil dat ik betaal waarvoor ik me aangemeld heb en geen prijswijziging en ik wil optimaal internet want internet is zeer laag terwijl ik betaal voor Maximaal Internet abbonament voor 100mb/download.

Bijlagen

Djew
    Ik heb nog geen reactie ontvangen n.a.v mijn klacht.Online wil probleem niet oplossen.
    Djew
    Ik ben nu bereikbaar. Wilt u mij opnieuw graag bellen.
    Djew
    Ik heb van uw collega technische dienst gebeld. Er is door uw collega modem op afstand gerest. Echter Wifi is nog steeds 8MB download en is niet verbeterd na deze rest. Uw collega zei dat ik opnieuw melding moet maken om een email te ontvangen zodat ik zelf via de modem inlog en harde reset verricht. Ik heb die email niet ontvangen.
    Wilt u uw collega technische dienst verzoeken mij die email te sturen,want Wifi is niet goed.
    Djew
    Ik kan deze tool niet downloaden want ik heb geen PC in huis. Uw collega zei dat ik handmatig inlog via de modem via de telefoon om iets te instaleren. Als u mij dit kunt uitleggen dan graag. Wifi is niet goed.nog steeds.
    Djew
    Ik heb uw email ontvangen en ik heb handmatig Wifi channel gewijzigd via modem. Helaas is Wifi niet goed ook via deze methode.Vandaag gemeten iets net boven 10MB download. Dit is zeer traag Wifi verbinding. Ik wil u verzoeken nieuwe modem op te sturen,want ik zie geen andere.oplossing. Mijn internet is te traag.
    Djew
    Ok dank u voor het sturen van de nieuwe modem. Ik zal de oude gelijlk terugsturen zodra ik de nieuwe heb ontvangen.Ik laat u weten of Wifi verbeterd is met de nieuwe modem.
    Djew
    Ik heb nieuwe modem ontvangen,en is gelijk beter Wifi Signaal,namelijk 50MB download en 30MB upload. Het was dus probleem aan oude nodem. Ik wil u bedanken en ik heb de oude modem vandaag terugstuurd naar uw kant.
    dank je wel en bedankt

Djew
nieuwe modem werkt beter dan de oude

Ook een klacht indienen over Online.nl?