Klacht Online.nl: Prijs verhoogd, snelheid achteruit, instabiliteit omlaag.

Klachtnummer
# 196395
Gebruiker
Koen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Met het zogenaamde 'nieuwe' pakket garandeerde de klantenservice van online mij dat ik snelheidswinsten zou boeken, mijn internet is er niet sneller op geworden, en de laatste tijd heb ik ook veel problemen rond de piektijden.
Na een gesprek met de klantenservice blijkt dit de slechte bedrijfsvoering van Online te zijn.
Ik raad dan ook niemand aan om een abonnement bij Online af te sluiten als je bij Tele2 een beter product en goede service krijgt.

De oplossing

De oude contactprijs voor het uiteindelijk langzame internet wat ik ontvang.

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Koen,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen. Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen