Klacht Online.nl: Probleem wordt niet adequaat opgelost.

Henk_Jan_K

Sinds 28 juni heb ik geen internet meer van online.nl. Diverse telefoontjes verder. Monteur is geweest. Er zijn mondeling toezeggingen gedaan als "binnen 24 uur werkt het weer" "Voor het weekend werkt het weer"
Helaas. Ondanks de klantvriendelijkheid geen internet!
Er wordt tevens verwezen naar onderaannemers ed.

Ik wil thuis graag weer internet.

Online.nl
    Beste Henk_Jan_K,

Zojuist hebben wij telefonisch contact met u gehad. Helaas hebben wij u moeten mededelen dat wij bericht hebben gehad van KPN dat de verbinding niet meer hersteld kan worden voordat u overstapt naar uw nieuwe provider.

Naar aanleiding daarvan hebben wij de maand juli voor u gecrediteerd. Omdat wij, naast de compensatie, helaas verder niets voor u kunnen betekenen zouden wij het op prijs stellen als u deze klacht zou sluiten.

Luuk van Online.nl
    Henk_Jan_K
    Erg jammer dan na bijna 3 week, de oorzaak bij de klant (u stapt over) en een onderaannemer (KPN) wordt gelegd,

De compensatie is wel erg minimaal.
    Kortom: probleem lossen we niet op. Succes bij uw nieuwe provider..

Tip 1 aan online: Zogr voor betere afspraken met je onderaannemer

Tip 2: Comuniceer met je klanten bij problemen, (En stuur niet alleen verzoeken om enquette's in te vullen)

Tijdens de initieele probleemmelding ben ik heel vriendelijk geholpen, en verzekerde men mij dat een provder wissel de dienstverlening van online niet in de weg zou staan.

Vraag aan consumentenbond; Ik zie hier duidelijk een Providerwissel issue. Dit zou wettellijk geregeld zijn? waar kan ik escaleren? Ligt de verantwoordelijkheid bij de oude of nieuwe partij?

Kortom: probleem lossen we niet op. Succes bij uw nieuwe provider...

Henk_Jan_K

Ook een klacht indienen over Online.nl?