Klacht Online.nl: Probleem wordt niet adequaat opgelost.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 267115
Gebruiker
Henk_Jan_K
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds 28 juni heb ik geen internet meer van online.nl. Diverse telefoontjes verder. Monteur is geweest. Er zijn mondeling toezeggingen gedaan als "binnen 24 uur werkt het weer" "Voor het weekend werkt het weer"
Helaas. Ondanks de klantvriendelijkheid geen internet!
Er wordt tevens verwezen naar onderaannemers ed.

De oplossing

Ik wil thuis graag weer internet.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Henk_Jan_K,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact met u gehad. Helaas hebben wij u moeten mededelen dat wij bericht hebben gehad van KPN dat de verbinding niet meer hersteld kan worden voordat u overstapt naar uw nieuwe provider.

    Naar aanleiding daarvan hebben wij de maand juli voor u gecrediteerd. Omdat wij, naast de compensatie, helaas verder niets voor u kunnen betekenen zouden wij het op prijs stellen als u deze klacht zou sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    Luuk van Online.nl
  2. Auteur
    Henk_Jan_K
    Datum
    Erg jammer dan na bijna 3 week, de oorzaak bij de klant (u stapt over) en een onderaannemer (KPN) wordt gelegd,

    De compensatie is wel erg minimaal.
    Kortom: probleem lossen we niet op. Succes bij uw nieuwe provider..

    Tip 1 aan online: Zogr voor betere afspraken met je onderaannemer

    Tip 2: Comuniceer met je klanten bij problemen, (En stuur niet alleen verzoeken om enquette's in te vullen)

    Tijdens de initieele probleemmelding ben ik heel vriendelijk geholpen, en verzekerde men mij dat een provder wissel de dienstverlening van online niet in de weg zou staan.

    Vraag aan consumentenbond; Ik zie hier duidelijk een Providerwissel issue. Dit zou wettellijk geregeld zijn? waar kan ik escaleren? Ligt de verantwoordelijkheid bij de oude of nieuwe partij?

    Kortom: probleem lossen we niet op. Succes bij uw nieuwe provider...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk_Jan_K
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen