Klacht Online.nl: problemen met contract online.nl

Klachtnummer
# 170029
Gebruiker
mammaan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na diverse problemen met de internetverbinding ,televisie en telefoon line.nl heb ik besloten om over te stappen naar ziggo.
Dit vond plaats op 16 maart 2016.
Ziggo zou de overstap voor mij regelen, maar toen ze online benaderde hierover was het antwoord dat online mij niet herkende als klant via het genoemde klantnummer.
Vervolgens heb ik bij Ziggo gecontroleerd of ze het juiste klantnummer van online hebben gebruikt en dat was het geval.
Maar omdat online mij niet als klant herkende en ik ook geen aan sluiting had volgens online heb ik de over stap naar ziggo gemaakt.
Eind goed al goed ...dacht ik
Tot 21 mei 2016, toen kreeg ik een mail dat ik 159,45 moest betalen.
Dit was een achterstallige rekening en deze was door een technische fout van online nog niet gefactureerd.
Nu zit in dus met 2 contracten voor internet, telefoon en televisie.
Ik kan mijn contract bij online afkopen voor 250 euro.
Ik heb daar een contract tot 18 februari 2018.

De oplossing

Beëindiging contract bij Online.nl zonder extra kosten omdat ik vind da ze tekort hebben geschoten door Ziggo verkeerde informatie te geven.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Muste,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door
    een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    mammaan
    Datum
    Ik hoop op een snelle oplossing
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Muste,

    Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen, betreffende uw abonnement bij Online.nl.
    U heeft aangegeven de zaak via een juridische weg te laten oppakken.
    Wij hebben de status van uw klacht aangepast. Zou u dit nog kunnen bevestigen?
    Bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Stefan
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen