Problemen met Nota's en tot op heden niet nagekomen compensatie.

content Opgelost
provider_problemen

Bijna een maand geleden had ik contact met Online.nl over een nota die niet klopte. Het ging om een maand internet kosten terwijl de geleverde service zeer instabiel en ondeugdelijk was. Daarnaast waren er monteurs kosten die zeer onterecht waren. Aangezien deze het probleem niet verhielp.

De oplossing was een compensatie van 55 euro die met de volgende nota verrekend zou worden. Dit was op 17 december.

Een dag later kreeg ik een mail over mijn compensatie met de wonderlijke zin:
voor uw ongemak ontvangt u een compensatie ter hoogte van € van Online.nl.

Ter hoogte van wat? De 55 euro die beloofd was?

Weer een dag later kreeg ik een brief over dat het bedrag van november niet geïncasseerd kon worden en dat er 107 euro aan het eind van de maand geïncasseerd zou worden. En dat anders per 17 januari de diensten uitgeschakeld worden.

Ik had de fout gemaakt om de eerdere nota van november die ik onterecht vond terug te vorderen. Waardoor er een bedrag van 107 euro openstond. En op advies van anderen toch de 107 euro die open stond over te maken.

Later op 23ste werd nog eens een bedrag van 107 euro afgeschreven en kwam de nota op "word geïncasseerd" te staan. Maar ik had die 107 euro al over gemaakt. En was er totaal geen spoor van de compensatie te bekennen.

Ik hoopte dat dit zichzelf weer zou herstellen en ik de 107 euro weer terug zou krijgen aangezien deze dus al overgemaakt was. Maar toen dit niet het geval bleek te zijn heb ik 2 januari maar weer een klacht ingediend hierover.

Ondertussen op 10 januari heb ik nog niets van de klantenservice gehoord. En staat de nota ondertussen ook weer op "Te betalen" en ben ik bang dat per januari de diensten worden afgesloten... waar ik dan ook nog eens 25 euro voor zou moeten betalen...

Het terug storten van de 107 euro die extra overgemaakt was en de 55 euro die beloofd was.

provider_problemen
    Bedankt voor de snelle reactie,

Ik zal de automatische incasso terugboeken. Ik hoop dat dit geen problemen verder oplevert. Ook i.v.m de eerdere brief ik had ontvangen over het stop zetten van de diensten als er wederom niet betaald zou worden.

En ik zal de nieuwe nota voor januari in de gaten houden om te kijken of het bedrag van 55 euro dan ook daadwerkelijk verrekend is.

Alvast bedankt hiervoor.