Klacht Online.nl: Problemen met opzegging abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 180869
Gebruiker
Geert van Hees
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na 1 jaar een all-in abonnement werd ik gebeld om mijn abonnement te verlengen.
Men ging gelijk maar uit,dat het voor 2 jaar zou zijn.
Maar,omdat de service van Online beroerd is en de kwaliteit van hun diensten ook te wensen overlaat,heb ik per 07-07-2016 maar besloten om mijn abonnement op te zeggen en ben naar een goede prover gegaan ** KPN **.
Ik krijg nu toch nog wel de rekening gepresenteerd tot 28-10-2017 van € 468,91.
In hun eigen voorwaarden staat,dat na 1 jaar een flexibel contract geldt,dat per maand opgezegd kan worden.
Maar, daar hebben zij niets mee te maken:betalen moet je.
Daar heb ik al diverse malen op gereageerd,doch men blijft bij hun standpunt.

De oplossing

Rekening laten vervallen.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Geert van Hees,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier voor u aangemaakt en een contactpersoon aangesteld.
    Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen over uw klacht.

    Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Kim van Online.nl
  2. Auteur
    Geert van Hees
    Datum
    Op 11-08-2016 krijg ik wel een brief om na 7 dagen na deze brief
    wel even snel te betalen.
    Nou dat vind ik dan wel zeer onbehoorlijk,als online voorstelt om een contactpersoon aan te stellen om dit te behandelen.
  3. Auteur
    Geert van Hees
    Datum
    Ik heb de rekening maar betaald.
    De enige reactie van Online.nl was...je kunt het wel raden: BETALEN!
    Verder heeft er NIEMAND contact met mij opgenomen.
    Mijn advies: Geen zaken doen met Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer van Hees,

    Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met u.
    In dit gesprek heeft u ook aangegeven het bedrag al te hebben betaald.

    Zoals ook besproken, kunnen wij helaas niet veel voor u betekenen aangezien u een contract aangegaan bent voor 2 jaar, deze is u ook al opgestuurd,

    Ik heb de status van de klacht aangepast naar afgehandeld.
    Zou u dit kunnen bevestigen?

    Met vriendelijke groet,
    Raoul Molai
  5. Auteur
    Geert van Hees
    Datum
    Starre opstelling van Online.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geert van Hees
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen