Opgelost door Online.nl: problemen vanaf start abonnement online internet/tv en telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88265
Gebruiker
Helu
Datum
3 reacties

Details

De klacht

We zijn sinds begin september 2014 klant bij online. Ons modem kreeg kuren de verbinding viel steeds weg. Met de klantenservice meerdere malen gebeld en er werd ons beloofd dat het opgelost word en wij terug gebeld zouden worden. Dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd, modem werkt niet optimaal, wifi valt weg en als het al niet erger kan kunnen we nu ook al 3 weken geen gebruik maken van de vaste telefoon. We wachten opnieuw na de zoveelste telefonisch contact met online om terug gebeld te worden. We maken onnodig veel onkosten door gebruik te maken van onze mobiele telefoon en door steeds te bellen met de dure lijn van de klantenservice. Een medewerker van de klantenservice zei dat het probleem binnen 5 werkdagen opgelost wordt . Niet dus! 
Online komt zijn afspraken niet na en laat niets van zich horen. Ik overweeg om over te stappen naar een andere provider.

De oplossing

Oplossing die ik eis is het probleem die online ons op dit moment bezorgd vanaf start abonnement volledig te herstellen en de gemaakte telefonisch onkosten te vergoeden door de abonnement kosten kwijt te schelden aangezien wij niet krijgen waarvoor wij betalen.
Word hier geen gehoor aan gegeven wil ik weten hoe abonnement te ontbinden is wegens nalatenschap.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Helu,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Helu,
    Via de email krijgt u van mij de informatie die ik u heb toegezegd. Daarmee hoop ik uw klacht naar wens te hebben afgehandeld. Daarom wil ik u verzoeken uw klacht hier positief af te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (dm)
  3. Auteur
    Helu
    Datum
    Ondanks alle weken bij online het gevoel te krijgen dat je niet geholpen kan worden is nu eindelijk na de klacht bij klachtenkompas te plaatsen mijn contract ontbonden door online vanwege al mijn technische problemen. Hierbij wil ik bijdeze online bedanken voor het uiteindelijk goede afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Helu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen