Klacht Online.nl: Product doet het niet!

Dneef

Wij zijn in september hier komen wonen en hebben toen internet bij online.nl besteld. 2 weken later besloten we ook interactieve tv te bestellen. Na 2 weken hadden wij niks ontvangen en na telefonisch contact is er verteld dat er een storing was met het bij bestellen van producten en dat wij dus op dat moment geen interactieve tv konden bij bestellen. Bijna elke maand heb ik gebeld in de hoop dat de storing verholpen was. Begin mei kon dit eindelijk en hebben wij een tv pakket besteld. 19 mei kwam het kastje binnen en na afsluiten deed het kastje het niet. 20 mei hebben wij gebeld en tot op heden (18 juni) zitten wij nog steeds zonder tv. Ik heb net gebeld om op te zeggen en dat kon nog niet want ik moest wachten tot het product het 30 dagen niet doet en het dossier langer dan 10 dagen bestaat. Aangezien er meerdere dossiers en tickets en noem het maar op zijn aangemaakt moetten wij dus nog langer wachten.

Wij willen dat het product zsm gaat werken of dat wij zsm kosteloos kunnen opzeggen om ergens anders een nieuw abonnement te kunnen afsluiten. Dit geldt dan ook voor het internet gedeelte aangezien wij bij 1 provider willen zitten voor onze producten en dat ook goedkoper is.

Online.nl
    Beste klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Dneef
    Er is op heden nog steeds geen contact opgenomen. Dit wordt ook al een maand gezegd. Wij willen nu geheel kosteloos alles.opzeggen.
    Online.nl
    Geachte heer Neef,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (GC)
    Dneef
    Jullie hebben niks opgelost. Ik heb zelf moette bellen weer om op te zeggen. Mensen alsjeblieft, betaal een beetje een extra en ga niet naar online! Slechte provider ooit!

Dneef

Ook een klacht indienen over Online.nl?