Klacht Online.nl: Producten aan ons verkocht terwijl er geen dekking is in het gebied waar wij wonen

Sylviaariaans

In februari 2012 hebben wij internet, tv en telefoon aangeschaft. Vanaf het begin hebben wij problemen gehad met vooral de tv. ook internet ligt er vaak uit. Na meerdere keren contact te hebben gehad met de klantenservice en een nieuwe tv ontvanger en verschillende antennes te hebben ontvangen is het een tijdje aardig gegaan. Bleven storingen houden. Bijv. als ik het koffieapparaat aanzet, stoort de televisie.

TV kastje is inmiddels kapot en ook de internetverbinding is weer een ramp. Vrijdagavond gebeld met de klantenservice, maar toen de klok 21.00 uur sloeg, werd de verbinding verbroken. Wel werd mij medegedeeld toen ze mijn postcode en huisnummer controleerde, dat er helemaal geen dekking is in het gebied waar wij wonen. HOE KAN ZOIETS DAN IN GODSNAAM AAN ONS VERKOCHT ZIJN.

Per direct volledige ontbinding van het contract en tevens een vergoeding van de kosten. Wij hebben 21 maanden alleen maar ellende gehad met de tv en internet. Per 10 december kunnen wij weer bij UPC terecht en ik eis dan eigenlijk ook dat per 10 december het volledige contract beeindigd wordt.

Sylviaariaans
    Tevens is ons zaterdag telefonisch al toegezegd dat het abonnement beeindigd zou worden. Nu mijn vriend vandaag opnieuw contact heeft gehad omdat het allemaal weer niet werkt, blijkt het alleen het tv abonnement. Dat is niet de bedoeling. Wij gaan er dan ook vanuit dat het gehele abonnement, dus ook voor telefoon en internet beeindigd wordt.
    Online.nl
    Geachte mevrouw Ariaans,Ik heb begrepen dat er twee afdelingen met uw dossier bezig zijn. Omdat u aan heeft gegeven dat Digitale Televisie wel goed gewerkt heeft zie ik nu geen aanleiding om dit te beëindigen. Voor wat uw internetverbinding betreft is KPN aangestuurd om de problemen te verhelpen.
    Omdat onze klantenservice telefonisch contact met u zal onderhouden is het niet nodig het dossier hier open te houden. Ik wil u (om verwarring bij de behandeling te voorkomen) verzoeken het dossier te sluiten.Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,Online.nl
    Sylviaariaans
    Ik begrijp even niet waaruit u opmaakt dat tv wel goed gewerkt heeft. we hebben het een tijdje voor lief genomen. Vanaf het begin af aan hebben we constante storingen op de tv en in het begin hebben we meerdere keren telefonisch contact hierover gehad. Pas nu ik afgelopen vrijdag contact met jullie heb gehad, ben ik erachter gekomen dat er helemaal geen dekking is in het gebied waar wij wonen. Jullie hadden destijds het pakket dus ook helemaal niet aan ons mogen verkopen. Maar ik ga nu direct de
    Sylviaariaans
    Ik ga nu direct mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen. Ik heb mijns inziens gewoon recht op ontbinding van het contract.
    Sylviaariaans
    Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met mijn rechtsbijstandverzekering en zij geven aan dat ik recht heb op ontbinding. Ook aangezien op jullie site het volgende staat op het moment dat ik de postcodecheck doe: Wij kunnen dit product helaas niet leveren op uw adres.
    Dus graag ontvang ik een bevestiging van ontbinding per 10-12. Mocht ik deze bevestiging niet krijgen, dan zal de rechtsbijstandsverzekering dit voor ons oppakken en contact zoeken met jullie.
    Online.nl
    Geachte mevrouw Ariaans,Ik heb een disconnectie aangevraag dper 10/12/2013. Deze zal zowel via email als schriftelijk aan u worden bevestigd. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak,
    Wilt u de klacht op klachtenkompas na ontvangst van de opzegbevestiging sluiten?Met vriendelijke groet,Online.nl
    Sylviaariaans
    Ik krijg zojuist ook een bevestiging via de mail. Maar hier staat in dat ik gewoon mijn abonnementsgeld tot en met einde looptijd verschuldigd ben. Hier ga ik dus niet mee akkoord. Graag ontvang ik per mail nog een bevestiging dat er geen kosten meer in rekening worden gebracht. Eigenlijk vind ik een onkostenvergoeding aan ons wel op zijn plaats

Sylviaariaans

Ook een klacht indienen over Online.nl?