Klacht Online.nl: QUICKMAX mascara van LUXESTYLE

Klachtnummer
# 197081
Gebruiker
fluppie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Betreft: QUICKMAX mascara, factuurnr:LXNL469207
Aantal 2x QUICKMAX : 49,95
Verzendkosten : 4,95
BTW:8,67
Totaal incl.BTW:54,90
Wat moet ik voor actie ondernemen en hoe kom ik ervan af,ik heb helemaal niets besteld. Ik kreeg een email op de datum 14-11-2016 om 02:20 dank voor uw bestelling en kreeg op de datum 16-11-2016 het product binnen.
Met vermelding betaal deze factuur om verdere kosten te vermijden. Heb totaal geen zin in een deurwaarder voor de deur en verdere kosten.

Met vriendelijke groet,

Ramona Rambaldo

De oplossing

Hoe kom ik er van af,wat moet ik doen?

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste fluppie,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. U heeft helaas uw klacht bij het verkeerde bedrijf neergelegd. Ik verzoek u daarom ook vriendelijk om de klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Leah van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen