Opgelost door Online.nl: rekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 94096
Gebruiker
H. van Delden
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na maanden van ergernis (mei tot en met half november) kon ik van mijn abonnement bij Online af. Maanden werd er niets gedaan aan mijn klachten maar toen ik een reactie op deze site plaatste werd er snel door Online gehandeld. Ik ben destijds overeengekomen dat ik mijn lopende abonnement op kon zeggen en overstappen naar een andere provider. Ook kreeg ik een tegemoetkoming in de kosten. Tot zover alles goed. Totdat ik daadwerkelijk mijn abonnement ophief met een looptijd van 4 weken. Werd ik gelijk de volgende dag voor de televisie en telefoon afgesloten!!!! na enkele dagen kon ik hier weer beperkt gebruik van maken. Ik zit nu bij UPC en ben alsnog overeengekomen dat ik een vergoeding van Online krijg die zou worden overgemaakt. Dit gaat om €22,40(mail ontvangen 23-12-14) Tot op heden niks ontvangen....Kan niet meer inloggen bij Online en bellen a 1 euro per gesprek met mobiele kosten heb ik niet zoveel zin meer in. Vandaar mijn klacht op deze site.

De oplossing

bedrag zsm alsnog overmaken

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    H. van Delden
    Datum
    we zijn ruim 4 dagen verder en nog steeds geen contact opgenomen met mij door Online.....
    Ook is het verschuldigde bedrag ook nog niet teruggestort....
    Zou zeggen wat komt mij dit bekend voor :-(
  3. Auteur
    H. van Delden
    Datum
    Krijg vandaag tot mijn grote verbazing een mail van Online over een 'tevredenheidsonderzoek'......Of ik wil reageren hoe mijn klacht is afgehandeld.....?!
    Er is echter op geen enkele manier contact opgenomen. Ook is het bedrag waar ik nog recht op heb niet teruggestort. Weer een sterk staaltje van miscommunicatie bij Online.....
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    H. van Delden
    Datum
    Gister telefonisch benaderd door Online. Keurig te woord gestaan. Vorige week was er € 8,69(??) terug gestort ipv de afgesproken €22,69. Dit scheen volgens de medewerker een verrekend bedrag te zijn...We zijn alsnog overeengekomen dat ik alsnog €20 krijg teruggestort. Ook inmiddels hiervan al een mail van ontvangen. Zodra dit bedrag is gestort ben ik uiteindelijk naar tevredenheid geholpen en kan ik eindelijk het hoofdstuk "Online"afsluiten.....hoop ik ;-)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. van Delden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen