Klacht Online.nl: Ruim 2 maanden slecht tot helemaal geen internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 193573
Gebruiker
Titania
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Zie hierboven, omdat al aantal maanden geen goede of zelfs helemaal geen dienst wordt geleverd. Meerdere malen contact gezocht met online maar ze geven. Jet thuis. Mail en telefoon worden niet beantwoord

De oplossing

Geld terug omdat de dienst niet is geleverd

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw Aartsen,

    We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen. We doen ons uiterste best om te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Aartsen,

    Ik heb u zojuist gesproken en vervolgens heb ik een e-mail verstuurd naar het doorgegeven hotmail adres.

    Wilt u misschien bevestigen of de mail in goede staat is ontvangen?

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  3. Auteur
    Titania
    Datum
    Beste Sachin,

    Helaas heb ik tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen van jou of online.

    Kun je mij vertellen wat de status van mijn klacht is?
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Aartsen,

    Ik heb u zojuist gebelt maar helaas niet kunnen bereiken. Ik heb geen voicemail in kunnen spreken maar ik heb wel een e-mail verstuurd naar het bij ons bekend hotmail adres.

    Wilt u misschien laten weten of de mail goed overgekomen is? Graag verneem ik van u een reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Aartsen,

    Vanmidag hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels heb ik ook een e-mail verstuurt met het resterende bedag.
    Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  6. Auteur
    Titania
    Datum
    Het heeft lang geduurd voordat we tot een oplossing kwamen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Titania
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen