Klacht Online.nl: Samsung Tablet niet ontvangen

Bozeklant

Zoals beloofd zou ik de samsung tablet binnen 10 werkdagen ontvangen. Dimass en Online.nl leggen de schuld bij elkaar. Ik ben hun excuses meer dan zat en verwacht per direct een oplossing zo niet beëindig ik het contract.

Per direct levering van samsung tab of beëindiging contract

Online.nl
    Geachte ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Bozeklant
    Hoe lang gaat dit nou weer duren??????
    Online.nl
    Beste Bozeklant,
    Helaas zijn de tablets op dit moment niet in voorraad bij onze leverancier Dimass. Zowel Online als Dimass zijn afwachtende op levering van de tablets vanuit de leverancier. Bij binnenkomst zullen de tablets door Dimass direct gereed worden gemaakt voor verzending. Hiervan ontvangt u dan een e-mail met een track en trace code. Wij kunnen op dit moment nog geen verwachte leverdatum aangeven.
    Onze excuses voor de vertraging in de levering van uw premium.
    Uiteraard zullen Online en Dimass de leveringen zo spoedig mogelijk uitvoeren.
    Het spijt mij u niet beter te kunnen berichten in deze.
    Wij willen u verzoeken om uw klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?