Klacht Online.nl: scard hdmi converter

Klachtnummer
# 138619
Gebruiker
renee
Datum
16 reacties

Details

De klacht

Bij omzetting van abonnement digitale tv internet naar interactieve tv internet., is niet door gevraahd over aan sluiting tv. Ik heb scard aan sluiting. Ik krijg hdmi kabel. Klantenservice mag geen hdmi converter toesturen. Monteur is geweest.Met verkeerde kabel. Ik zit inmiddels 11 dagen zonder tv en ze maken alleen maar excuses . Ze weigeren deze toe te sturen.

De oplossing

Compensatie Hdmi scard converter toesturen

16 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw renee,


    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    renee
    Datum
    Wie mijn vaste contactpersoon is , is mij niet duidelijk, zeker de 10 die ik aan de lijn heb gehad. Er wordt tot nu toe nog helemaal geen verder actie ondernomen en ik zit nu al vanaf 30 oktober 2015 zonder TV. In plaats dat ze mijn oude abonnement laten doorlopen tot het nieuwe is geregeld, maar nee dat moest zo nodig worden afgesloten. Aan de telefoon word ik zee beroerd te woord gestaan. Kortom nog geen stap verder!!!!!!!!!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.
    Zoals afgesproken zullen we op een later moment weer contact met u opnemen.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    renee
    Datum
    Klopt grbrlf doot\r iemand vn online. Heel onzorgvuldig en wederom niet bereid om een hdmi scardconverter toe te sturen.
    Ik moet maar bij de Handy man of Media markt kijen en zo'n converter kost maar rond de 3 euro.Handy man heeft alleen av hdmi converter van 60 eur, niet in voorraad en Media markt begint ook pas bij de 59 euro. Weer valse voorlichting !!!!!DUSSSSSSS. Wat een puinhoop. edankt maar weer. Ik wacht het telefoontje op vrijdag wel weer af. Ga rustig door met slapen
  5. Auteur
    renee
    Datum
    Ik zou vanavond gebeld worden 27-11 voor 21.00 uur wederom niet gebeurd. Weer een weekend zonder tv nu al vanaf 30 okt. wat een k........i. Niemand die zich bij online ook maar aan een afspraak houdt. stelletje koekenbakkers Kabels hdmi scart converter is nergen voor 3 euro te koop. Begint pas bij 59 euro. Ook nog foute informatie dus. Jullie zijn volkomen voor 100 nee 200 % onbetrouwbaar . gewoon een stelletje oplichters!!! Ondeskundig niet op de hoogte en ook neut te vertrouwen!!!!!!
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u zojuist gesproken en zullen op een later moment opnieuw contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar kunnen u niet bereiken, wij zullen het op een later moment opnieuw proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben een aantal keer geprobeerd u telefonisch te bereiken.

    Dit is tot op heden helaas nog niet gelukt, wij zullen dit later nogmaals proberen.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  9. Auteur
    renee
    Datum
    Ja ik kan niet altijd de telefoon opnemen Dat is dus het nadeel als jullie met afgeschermd nummer bellen. Dan kan ik niet terug bellen.
    Ik heb een hoop moeite en tijd en energie en geld erin gestopt en ben weer bij nul. Schadevergoeding is heel onoverzichtelijk, ik kan niet op mijn online .nl want heb geen juist wacht woord.Heb ik ook over gemaild, wordt ook niet opgelos Ik ben jullie inmiddels spuug maar dan ook spuugzat. Geef me mijn schadevergoeding. Dan kan ik naar een andere provider gaan
  10. Auteur
    renee
    Datum
    Wederom gebeld met klanten service weer 6 minuten in de wacht.
    Ik heb nu alleen nog maar NPO 1,2,3,. Volgens mij betaal ik voor een breder zender pakket.. Ik wil graag een overzicht van de mij toegezegde schadelosstelling. Die mijnheer zegt dat ik nu 30 euro ontvang i.p.v. de afgesproken 50 euro.
    Laat duidelijk zijn ik beheer mijn eigen rekening!!! Ik wil schadelosstelling voor gemaakte telefoonkosten, 2 weken zonder tv en nu weer 3 dagen alleen maar 3 zenders
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Renee,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Lisa
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  12. Auteur
    renee
    Datum
    Krijg ik weer een of andere activeringscard toegestuurd ongevraagd. Waarvoor ?Ik weet het niet. Verder zijn de nota ''s en inzicht in de beloofde coulance van 50 euro nog niet inzichtelijk voor mij dus de klacht is nog steeds niet afgerond zoals u suggereert. Inmiddels heb ik wel weer al mijn tv kanalen. Waarom ik daar nou 14 dagen op moest wachten , is mij nooit duidelijk gemaakt. 14 dagen dus weer teveel abonnement geld betaald. Wil ik ook graag verrekend zien. Tevredenheid ????ver te zoeken.
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Renee,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Lisa
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  14. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Renee,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Zoals afgesproken zullen wij u op een later moment terugbellen.

    Lisa
    Klantenservice Online.nl
  15. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Renee,

    Onlangs is telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. De teveel betaalde kosten zijn gecrediteerd en ook de onterecht in rekening gebrachte smartcard is gecrediteerd en zal verrekend worden met de volgende nota's

    Wij verzoeken u vriendelijk de klacht te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Olivier van Online.nl
  16. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Renee,

    Onlangs is telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. De teveel betaalde kosten zijn gecrediteerd en ook de onterecht in rekening gebrachte smartcard is gecrediteerd en zal verrekend worden met de volgende nota's

    Wij verzoeken u vriendelijk de klacht te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Olivier van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen