Opgelost door Online.nl: Service en Contact via Online

G.M. Linsen

Op initiatief van Online nieuwe modem ontvangen, deze via de gebruiksaanw. geinstalleerd. Helaas telefoonverkeer vanaf dat moment over dure KPN-lijn en zo goed als onbereikbaar. Vele malen gebeld, zou aan onze manier van installeren liggen maar ook met telefon. hulp en de juiste stappen nogmaals volgen geen goede verbinding. Vele telefoontjes en 8 weken verder en hoge nota's van KPN rijker deed alles het eindelijk weer....zonder tegemoetkoming van Online. Uit het niets krijgen wij enkele weken daarna het bericht dat er een nieuwe modem komt, weer gebeld, die willen we niet maar zouden wij toch krijgen. Is nooit aangekomen, weer kosten gemaakt. Tot onze verbazing nota over juni vele malen hoger dan normaal, is eea dubbel geboekt. Weer vele telefoontjes, uiteindelijk werd bevestigd dat het onjuist was. Dit zou hersteld worden + 20,- extra vergoeding. Maar op factuur juli is 20,- vergoeding gebruikt als "correctie nota juni" wat veel te weinig is en is er geen enkele vergoeding!

Dat de factuur van juni (begin juli gedebiteerd op onze rekening) volledig gecorrigeerd wordt. En dat daarnaast de extra coulance-vergoeding a 20,- betaald wordt. En niet dat de nota gemakshalve met 20,- gecorrigeerd wordt want dan komen wij nog vele € tekort. En dat er daadwerkelijk service wordt verleend ipv klanten afschepen en laten zwemmen.

Geachte heer/mevrouw G.M. Linsen,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

G.M. Linsen
    Tot op heden nog geen enkele reactie of actie van Online ontvangen helaas.
    Online.nl

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Om het dossier netjes te sluiten zal uw contactpersoon nog eenmaal telefonisch contact met u opnemen zodra alle lopende processen zijn afgerond.

Geachte heer/mevrouw G.M. Linsen,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij hebben uw voicemail ingesproken en zullen u per mail op de hoogte brengen.

Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwd, willen wij u vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en sluiten.

Beste Online,

Wij vinden dit voorstel correct en als deze vergoeding juist wordt uitgevoerd kunnen wij dit eindelijk afsluiten.

G.M. Linsen

Ook een klacht indienen over Online.nl?