Opgelost door Online.nl: Service en Contact via Online

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122302
Gebruiker
G.M. Linsen
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op initiatief van Online nieuwe modem ontvangen, deze via de gebruiksaanw. geinstalleerd. Helaas telefoonverkeer vanaf dat moment over dure KPN-lijn en zo goed als onbereikbaar. Vele malen gebeld, zou aan onze manier van installeren liggen maar ook met telefon. hulp en de juiste stappen nogmaals volgen geen goede verbinding. Vele telefoontjes en 8 weken verder en hoge nota's van KPN rijker deed alles het eindelijk weer....zonder tegemoetkoming van Online. Uit het niets krijgen wij enkele weken daarna het bericht dat er een nieuwe modem komt, weer gebeld, die willen we niet maar zouden wij toch krijgen. Is nooit aangekomen, weer kosten gemaakt. Tot onze verbazing nota over juni vele malen hoger dan normaal, is eea dubbel geboekt. Weer vele telefoontjes, uiteindelijk werd bevestigd dat het onjuist was. Dit zou hersteld worden + 20,- extra vergoeding. Maar op factuur juli is 20,- vergoeding gebruikt als "correctie nota juni" wat veel te weinig is en is er geen enkele vergoeding!

De oplossing

Dat de factuur van juni (begin juli gedebiteerd op onze rekening) volledig gecorrigeerd wordt. En dat daarnaast de extra coulance-vergoeding a 20,- betaald wordt. En niet dat de nota gemakshalve met 20,- gecorrigeerd wordt want dan komen wij nog vele € tekort. En dat er daadwerkelijk service wordt verleend ipv klanten afschepen en laten zwemmen.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw G.M. Linsen,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    G.M. Linsen
    Datum
    Tot op heden nog geen enkele reactie of actie van Online ontvangen helaas.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Om het dossier netjes te sluiten zal uw contactpersoon nog eenmaal telefonisch contact met u opnemen zodra alle lopende processen zijn afgerond.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw G.M. Linsen,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij hebben uw voicemail ingesproken en zullen u per mail op de hoogte brengen.

    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwd, willen wij u vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    G.M. Linsen
    Datum
    Beste Online,

    Wij vinden dit voorstel correct en als deze vergoeding juist wordt uitgevoerd kunnen wij dit eindelijk afsluiten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.M. Linsen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen