Opgelost door Online.nl: significant slechtere beeldkwaliteit tov Ziggo

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 89014
Gebruiker
Harry
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ben overgestapt van Ziggo kabel naar Online glasvezel. Installatie laten verrichten door monteur van Online. Deze constateert dat beeldkwaliteit van Online beduidend slechter is dan dat van Ziggo. Hij maakt daar ook een melding van. Zelf met Online gebeld en deze beweren dat het niet aan hun maar mogelijk aan het modem of bedrading ligt. Echter. Het modem en de bedrading is van Online. Na 42 minuten hoofdzakelijk in de wacht gestaan te hebben verbreken ze de verbinding onder het mom van ik hoor U niet meer. Ik baal hiervan. Online heeft SERVICE echt niet hoog in het vaandel staan. Ga de overeenkomst direct opzeggen.

Gewenste oplossing

Online moet iets doen met mijn klacht en de constatering van hun eigen monteur. Nu laten ze me in de kou staan.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Harry,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Harry,
    In goed telefonische overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (IH)
  3. Auteur
    Harry
    Datum
    Vriendelijke dame aan de lijn gehad. Correct en prettig gesprek. Beter dan die man die met een leugen de verbinding verbreekt. Dus mannen eruit en dames erin.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen