Opgelost door Online.nl: significant slechtere beeldkwaliteit tov Ziggo
Details
Klacht
Ben overgestapt van Ziggo kabel naar Online glasvezel. Installatie laten verrichten door monteur van Online. Deze constateert dat beeldkwaliteit van Online beduidend slechter is dan dat van Ziggo. Hij maakt daar ook een melding van. Zelf met Online gebeld en deze beweren dat het niet aan hun maar mogelijk aan het modem of bedrading ligt. Echter. Het modem en de bedrading is van Online. Na 42 minuten hoofdzakelijk in de wacht gestaan te hebben verbreken ze de verbinding onder het mom van ik hoor U niet meer. Ik baal hiervan. Online heeft SERVICE echt niet hoog in het vaandel staan. Ga de overeenkomst direct opzeggen.Gewenste oplossing
Online moet iets doen met mijn klacht en de constatering van hun eigen monteur. Nu laten ze me in de kou staan.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.