Klacht Online.nl: Sinds 13 december geen internet

ErikErik

Sinds 13 december heb ik geen internet. Na twee weken kwam er een (eindelijk) een monteur van online. Hij heeft geconstateerd dat het probleem bij de wijkcentrale ligt. Toen hij in de wijkcentrale wilde kijken kon hij niet naar binnen omdat ze bij KPN niet opnamen. De volgende dag is er een monteur van KPN naar de wijkcentrale gegaan. Hij heeft geconstateerd dat de kaart in de wijkcentrale stuk is. Sindsdien heb ik niks meer gehoord.

Het probleem is gaan spelen toen online een netwerkmigratie heeft doorgevoerd. Ik vind het eigenaardig dat na een migratie niet gecontroleerd wordt of alle klanten zonder fouten zijn overgegaan. Dat moet blijkbaar vanuit de klant komen.

Nadat is gebleken dat er nota bene twee monteurs niet bij machte waren het probleem te verhelpen lijkt mijn probleem nog steeds geen prioriteit te hebben. Ik heb sinds dien namelijk niks meer vernomen van Online.nl.

Ik vind dit alles wel zo een aaneenschakeling van knulligheden dat ik serieus overweeg over te stappen naar Ziggo. Ik verhuis binnenkort, de afhandeling van mijn probleem voorspelt niet veel goeds voor mijn aanstaande verhuizing.

internet maken + compensatie

Online.nl
    Beste ErikErik,

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het later nogmaals.

Chris van Online.nl
    ErikErik
    Mijn telefoon is niet overgegaan maar ik had idd een voicemail, geen idee hoe dat dan weer kan. Maar goed, op de voicemail wordt me beloofd dat ik nog zal worden terug gebeld. Inmiddels zijn we weer zoveel dagen verder maar er heerst weer een ijzige radiostilte. Op de voicemail wordt me tevens medegedeeld dat het nog eens twee weken gaat duren. Ik ben zeer benieuwd hoe jullie gaan compenseren. Echt een stelletje amateurs. Ik zit straks langer dan een MAAND zonder internet. Ik weet niet of jullie het weten. Maar de oplevering van Ziggo is binnen 5 werkdagen. Als ik had geweten dat het allemaal zo tergend langzaam zou gaan was ik weken geleden overgestapt.
    Online.nl
    Beste ErikErik,

Wij zien dat u contact heeft gehad met onze klachten afdeling en dat uw abonnement is opgezegt.
    Onze excuus voor het ongemak.

Heeft u hier nog vragen over horen we het graag?

Met vriendelijke groet.

Emre van Online.nl
    Ok.

ErikErik
Men biedt voornamelijk excuses aan en verwacht dat de klant een eindeloos geduld heeft. Ter compensatie biedt Online 55 euro.

Ook een klacht indienen over Online.nl?