Klacht Online.nl: Sinds 13 december geen internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 251710
Gebruiker
ErikErik
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds 13 december heb ik geen internet. Na twee weken kwam er een (eindelijk) een monteur van online. Hij heeft geconstateerd dat het probleem bij de wijkcentrale ligt. Toen hij in de wijkcentrale wilde kijken kon hij niet naar binnen omdat ze bij KPN niet opnamen. De volgende dag is er een monteur van KPN naar de wijkcentrale gegaan. Hij heeft geconstateerd dat de kaart in de wijkcentrale stuk is. Sindsdien heb ik niks meer gehoord.

Het probleem is gaan spelen toen online een netwerkmigratie heeft doorgevoerd. Ik vind het eigenaardig dat na een migratie niet gecontroleerd wordt of alle klanten zonder fouten zijn overgegaan. Dat moet blijkbaar vanuit de klant komen.

Nadat is gebleken dat er nota bene twee monteurs niet bij machte waren het probleem te verhelpen lijkt mijn probleem nog steeds geen prioriteit te hebben. Ik heb sinds dien namelijk niks meer vernomen van Online.nl.

Ik vind dit alles wel zo een aaneenschakeling van knulligheden dat ik serieus overweeg over te stappen naar Ziggo. Ik verhuis binnenkort, de afhandeling van mijn probleem voorspelt niet veel goeds voor mijn aanstaande verhuizing.

De oplossing

internet maken + compensatie

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste ErikErik,

    Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het later nogmaals.


    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  2. Auteur
    ErikErik
    Datum
    Mijn telefoon is niet overgegaan maar ik had idd een voicemail, geen idee hoe dat dan weer kan. Maar goed, op de voicemail wordt me beloofd dat ik nog zal worden terug gebeld. Inmiddels zijn we weer zoveel dagen verder maar er heerst weer een ijzige radiostilte. Op de voicemail wordt me tevens medegedeeld dat het nog eens twee weken gaat duren. Ik ben zeer benieuwd hoe jullie gaan compenseren. Echt een stelletje amateurs. Ik zit straks langer dan een MAAND zonder internet. Ik weet niet of jullie het weten. Maar de oplevering van Ziggo is binnen 5 werkdagen. Als ik had geweten dat het allemaal zo tergend langzaam zou gaan was ik weken geleden overgestapt.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste ErikErik,

    Wij zien dat u contact heeft gehad met onze klachten afdeling en dat uw abonnement is opgezegt.
    Onze excuus voor het ongemak.

    Heeft u hier nog vragen over horen we het graag?

    Met vriendelijke groet.

    Emre van Online.nl
  4. Auteur
    ErikErik
    Datum
    Ok.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ErikErik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Men biedt voornamelijk excuses aan en verwacht dat de klant een eindeloos geduld heeft. Ter compensatie biedt Online 55 euro.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen