Opgelost door Online.nl: Sinds 16 Oktober klant bij Online.nl maar nog steeds geen telefoon

BSchouw

Op 16 September 2014 procedure gestart om klant te worden bij Online.nl, Na opzegtermijn bij KPN zou abbonement ingaan op 16 Oktober 2014. Voor deze datum zou ik een router toegestuurd krijgen. De router kreeg ik pas na herhaaldelijk bellen half November. Duurde nog twee dagen en een monteur om een signaal te krijgen (was iets verkeerd in verdeel station). Heb nu Internet, maar de telefoon doet het nog steeds. Weer herhaaldelijk aan de telefoon geweest met de klantenservice, maar die sturen mij van het kastje naar de muur. Geen reactie vanuit online.nl zelf. Ben ten einde raad.

1. Activeren Telefoon per direct
2. Compensatie van gemaakte kosten, maand geen internet toegang en geen vaste telefoon heeft de kosten van mobiel gebruik binnen de familie doen toenemen alle belbundels zijn over hun limiet.

Geachte BSchouw,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte BSchouw,
    Ik heb uw klacht in behandeling genomen. Heb een escalatie gedaan naar de b.o. om uw telefoonlijn werkend te krijgen. Bel u zo snel mogelijk terug om te bespreken of alles weer werkt.
    Klantenservice Online.nl (dm)
    BSchouw
    Dank U voor de reactie, ik wacht af. Hoop echt dat U het lukt.
    Online.nl
    Geachte BSchouw,Men is op dit moment nog met uw issue bezig, zodra wij terugkoppeling hebben zullen wij u meteen berichten.Met vriendelijke groet,Klantenservice Online.nl (JS)
    BSchouw
    Eindelijk, eindelijk, eindelijk, de lijn doet het weer. Heel fijn dat jullie het hebben kunnen oplossen, jammer, jammer jammer dat het twee maanden heeft moeten duren, en een klacht op klachtenkompas voordat jullie het serieus namen. Maar goed het is opgelost. Hoe zien jullie de compensatie voor 1 maand geen internet en 2 maanden geen telefoon? De kosten stromen ondertussen binnen van de mobiele telefoon rekeningen.

BSchouw

Ook een klacht indienen over Online.nl?