Opgelost door Online.nl: Sinds 16 Oktober klant bij Online.nl maar nog steeds geen telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 86681
Gebruiker
BSchouw
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 16 September 2014 procedure gestart om klant te worden bij Online.nl, Na opzegtermijn bij KPN zou abbonement ingaan op 16 Oktober 2014. Voor deze datum zou ik een router toegestuurd krijgen. De router kreeg ik pas na herhaaldelijk bellen half November. Duurde nog twee dagen en een monteur om een signaal te krijgen (was iets verkeerd in verdeel station). Heb nu Internet, maar de telefoon doet het nog steeds. Weer herhaaldelijk aan de telefoon geweest met de klantenservice, maar die sturen mij van het kastje naar de muur. Geen reactie vanuit online.nl zelf. Ben ten einde raad.

De oplossing

1. Activeren Telefoon per direct
2. Compensatie van gemaakte kosten, maand geen internet toegang en geen vaste telefoon heeft de kosten van mobiel gebruik binnen de familie doen toenemen alle belbundels zijn over hun limiet.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte BSchouw,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte BSchouw,
    Ik heb uw klacht in behandeling genomen. Heb een escalatie gedaan naar de b.o. om uw telefoonlijn werkend te krijgen. Bel u zo snel mogelijk terug om te bespreken of alles weer werkt.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (dm)
  3. Auteur
    BSchouw
    Datum
    Dank U voor de reactie, ik wacht af. Hoop echt dat U het lukt.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte BSchouw,Men is op dit moment nog met uw issue bezig, zodra wij terugkoppeling hebben zullen wij u meteen berichten.Met vriendelijke groet,Klantenservice Online.nl (JS)
  5. Auteur
    BSchouw
    Datum
    Eindelijk, eindelijk, eindelijk, de lijn doet het weer. Heel fijn dat jullie het hebben kunnen oplossen, jammer, jammer jammer dat het twee maanden heeft moeten duren, en een klacht op klachtenkompas voordat jullie het serieus namen. Maar goed het is opgelost. Hoe zien jullie de compensatie voor 1 maand geen internet en 2 maanden geen telefoon? De kosten stromen ondertussen binnen van de mobiele telefoon rekeningen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BSchouw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen