Opgelost door Online.nl: Sinds 19 maart nog steeds geen internet.
Details
De klacht
- 19 maart internet aangevraagd- 28 maart is een modem verzonden
- Oplevering zal plaats vinden op 4-4-2014
- Geen internet signaal dus een monteur besteld.
- Op 24 april monteur geweest en constateert dat er verkeerd is geleverd door online.
Naar 557 VP terwijl bij bestelling 557 was,
- Online neemt geen actie.
- Online zegt terug te bellen maar ze sluiten ondertussen het dossier af.
- Online medewerkers na 8 keer bellen doen het verzoek om terug te bellen. Maar ze bellen niet terug.
- Na heen en weer bellen heeft de manager het opgepakt en is er weer een monteur gekomen. Wat bleek? Weer verkeerd geleverd op 4 juni 2014.
- Online die gaat rennen voor de klant. Nee hoor. Zij laten wederom niks meer horen. Alhoewel de medewerkers weer toezeggingen doen voor woensdag te bellen. Heb ik nog steeds niks vernomen. ZE BELLEN NIET TERUG !
Vandaag ben ik met de verkeerde been uit bed gestapt en wilde per direct opzeggen. Maar ik dacht laat mij nog een kans geven.
De oplossing
MET SPOED OP DE JUISTE AANGEGEVEN PUNT LEVEREN !Medewerkers duidelijk maken dat klantenservice niet is bedoeld om alleen telefoon opnemen. Klantenservice dient de klant te helpen waarbij nodig. Als je een toezegging doet. Moet je die toezegging nakomen of moet je geen toezegging doen. Ik heb dit van 5 verschillende medewerkers gehoord. Geen een heeft terug gebeld.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.