Opgelost door Online.nl: Sinds 21April 2015 geen internet geen telefoon geen pin!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 109750
Gebruiker
yChen
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Wij hebben op 22 April aangemeld voor storing.
Nu nog geen internet,geen telefoon,heb hier meerdere keren over gebelt en zeker meer dan uur in de wacht gestaan. Elke keer weer andere uitleg.
Afwachten en anders dag opnieuw bellen. Ik verwonder me hier al Lang niet meer over. Elk gesprek verloopt zo. Wij zitten al 4 weken geen internet GEEN PINNEN
Ik wou opzeggen bij online.

De oplossing

Geld terug en contact opzeggen

6 reacties

  1. Auteur
    yChen
    Datum
    Op 20mei hebt een monteur naar ONS getuurt. Mijn internet doet weer !!!
    Maar Mijn telefoon doet nog niet, dat hoort bij de internet pakket .
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in
    behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze
    medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij
    bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    yChen
    Datum
    Geachte Heer /Mevrouw,Mijn telefoon doet nu ook weer.
    Graag wil ik u verzoek de koste terug boek van de periode waar Wij geen internet verbinding heeft.Allererst wil ik de medewerkers van klachtenkompas.NL bedankt.
    Zonder hun inzetten, wordt de mijn probleem niet snel geholp.
    En ook de medewerkers van online bedankt voor jullie inzetten via deze weg.Mvg
    Y Chen
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes. Ik heb een bericht op uw voicemail ingesproken. Ik zal morgen opnieuw contact met u opnemen om te bespreken wat er mogelijk is.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
  6. Auteur
    yChen
    Datum
    Bedankt mens,Met vriendelijke groetenY chen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
yChen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen