Opgelost door Online.nl: Sinds 7 oktober geen internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 40895
Gebruiker
Amoorah
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik belde dat mijn internet niet werkte. Ik moest reset doen.
Ook dit werkte niet. "Sorry mevrouw, soms doet ie er iets langer over. Ik kan u op dit moment niet helpen."
Volgende dag weer geen internet. Maar wegens niet thuis ook niet gebeld.
Later die week weer gebeld. "We sturen een monteur langs. Kan 7 dagen duren."
Week later een monteur van KPN. "Sorry mevrouw, fout ligt bij ONLINE.NL. Wij kunnen niets voor u doen."
Gebeld met ONLINE.nl: "Mevrouw, we sturen u een modem op."
Week later modem in huis. Zelfde probleem, nog steeds geen internet. "Mevrouw we kunnen niets vinden wat problemen geeft. We gaan opnieuw de klacht melden en binnen een week komt een monteur langs."
Vandaag eindelijk monteur langs. "Ik zie geen signaal, fout ligt bij KPN. Ook met een nieuwe modem maakt ie geen contact. Ik kan nu niets voor u doen."
Uiteindelijk opnieuw gebeld: "Mevrouw ik heb er een spoed van gemaakt, en er wordt binnen 24u contact met u opgenomen."

Om wanhopig van te worden!

De oplossing

Ik wil graag internet.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    ingesproken of klant mij terug wil bellen.
  2. Auteur
    Amoorah
    Datum
    Er is ingesproken op mijn VM of ik terug kon bellen.
    Terwijl ik mijn VM afluisterde, typte ik (tegelijkertijd) het nummer in, 020enz, waarbij het bericht bij het intoetsen van #2 werd verwijderd. Ik wist dus het nummer niet meer, en belde de 0900nummer.
    Na 4x heen-en-weer (waarbij ik expliciet vertelde na 14u niet meer thuis te zijn, of het eerder kon) werd ik om 16u gebeld met oplossing.
    Zaterdag word ik opnieuw gebeld!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    we hebben contact gehad, en zullen maandag zien of het probleem opgelost is.
  4. Auteur
    Amoorah
    Datum
    Contact gehad met een vriendelijke dame. Mailtje ontvangen over wat te doen bij thuiskomst zaterdag. Hopelijk zal mn internet dan wel werken, en anders maandag weer contact.
  5. Auteur
    Amoorah
    Datum
    Klacht is opgelost.
    Dank aan mevr. Ijzendoorn.
  6. Auteur
    Amoorah
    Datum
    Vandaag ben ik gebeld door mevrouw Ijzendoorn van ONLINE. Samen een compromis kunnen sluiten.
    Nu is de klacht opgelost en ik heb weer internet! Dank.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Amoorah
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen