Klacht Online.nl: Sinds overstap naar KPN zeer slechte internet

Klachtnummer
# 192964
Gebruiker
Y.keskin
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds de overstap naar KPN netwerk heb ik zeer slecht internet thuis, ik dacht te begrijpen dat we betere verbinding zouden hebben. Internet valt om de paar minuten uit, ik ben nu de klacht zelfs aan het indienen met internet op mijn mobiel omdat ik niet via wifi op internet kon!!!

De oplossing

Dat het probleem opgelsost wordt!

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Y.keskin,

    Zoals zojuist telefonisch besproken, willen we graag vaststellen waar het probleem in ligt. Daarom gaat u als eerste stap de DSL kabel vervangen die tussen het modem en het aansluitpunt loopt.

    We zullen in de loop van de dag opnieuw contact opnemen om te controleren of deze aanpassing het probleem heeft verholpen of niet.

    Met vriendelijke groet,
    Raoul van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Y.keskin,

    Zoals zojuist telefonisch besproken, zie ik momenteel de problemen die er vanochtend waren, niet meer.

    U gaat dit zelf nog uittesten. Mocht u alsnog problemen ervaren, vraag ik u vriendelijk om even af te wachten tot na 5 november in verband met de huidige storing die wij ervaren op ons netwerk.

    Met vriendelijke groet,
    Raoul van Online.nl
  3. Auteur
    Y.keskin
    Datum
    Probleem is er nog steeds, zoals verwacht is er niets veranders. Wifi hapert continu....

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen