Klacht Online.nl: Sinds September valt telefoon weg en internet is zeer instabiel

Klachtnummer
# 191650
Gebruiker
R. van der Wijngaard
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb over het niet goed functioneren in de afgelopen ruim 2 weken: 2 x een medewerker gesproken met een foute oplossing, dsl kabel vernieuwen en doorverbonden met 'technische' dienst die ook niets konden doen. Verder heb ik in die tijd ruim 6 uur in de wacht gezeten en op schriftelijke klachten geeft online ook niet thuis. Ik heb met de 'technische' dienst afgesproken dat ze voor vrijdag 19-10 het in orde zouden brengen, zo niet zou ik van provider mogen veranderen. Ik heb telefoon en internet voor mij werk nodig vandaar mijn haast, en daar scheen begrip voor te zijn. niet dus, niets meer vernomen

De oplossing

Gezien online totaal onbereikbaar is voor haar klanten, wil ik overstappen. Ik kan het me gewoon niet veroorloven weken niet te kunnen werken. Dit heeft me al een paar honderd euro gekost !

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste R. van der Wijngaard,

    We hebben zojuist contact gehad en hierin besproken dat u al opgezegd heeft bij ons en dat de klacht dus is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  2. Auteur
    R. van der Wijngaard
    Datum
    Online ziet het overstappen als klacht afgehandeld. Maar we zijn nog niet klaar met online. Ze geven aan dat de eindafrekening via de nieuwe provider gaat. Juridisch kan dit niet. Consumentenbond is er gelukkig mee bezig. Gelukkig heb ik het laatste gesprek met klantenservice opgenomen. Afspraken heeft online blijkbaar nooit van gehoord.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen