Sind ik over ben gestapt op interactieve tv een en al ellende Eerste tv ontvanger werkte niet. Na een aantal dagen een nieuwe. Eindelijk werkend, na verloop van tijd steeds trager tijdens overschakelen Radio valt meestal weg en doet dan helemaal niks meer. Dit meerdere keren gemeld en werkt dan weer even naar behoren. Tot vandaag nu schijnt ook me modem niet meer te werken. Krijg een nieuwe opgestuurd maar duurt 3 tot 5 werkdagen. God geen idee waar deze vandaan moet komen. Maar spullen bestel je sneller in China De service is gewoon zeer slecht. Standaard verhaal alsof je met een computer aan de telefoon zit.
De oplossing
Eindelijk een keer werkend en nu echt zodat ik jullie tot het einde van mijn abonnement niet meer hoef te bellen. Compensatie en niet lullig een paar euro als goed goedmakertje Jullie gewoon eens toegeven dat jullie fout zitten. Maar het allerliefste opzeggen contract. Maar helaas bepalen jullie zelf de voorwaarden
6 reacties
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtdossier opgemaakt. Uw contactpersoon zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Online.nl
Auteur
Ricardo
Datum
We zullen zien!!!!!!
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen. Zoals besproken zullen wij volgende week nogmaals contact met u opnemen, om te kijken of de problemen blijven aanhouden.
Met vriendelijke groet, Charissa
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen. Zoals besproken zullen wij volgende week nogmaals contact met u opnemen, om te kijken of de problemen blijven aanhouden.
Nogmaals fijne feestdagen toegewenst!
Met vriendelijke groet, Charissa
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen. Zoals besproken is uw klacht verholpen. Hierbij sluit ik ons dossier en vraag ik u om de afhandeling van uw klacht te beoordelen en de klacht te sluiten.
Met vriendelijke groet, Olivier
Auteur
Ricardo
Datum
Alles werkt nu naar behoren. Hopelijk blijft het zo. Eindelijk een keer goed geholpen
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Ricardo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Online.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.