Opgelost door Online.nl: Slecht internet, tv en radio

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 143337
Gebruiker
Ricardo
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Sind ik over ben gestapt op interactieve tv een en al ellende
Eerste tv ontvanger werkte niet. Na een aantal dagen een nieuwe.
Eindelijk werkend, na verloop van tijd steeds trager tijdens overschakelen
Radio valt meestal weg en doet dan helemaal niks meer.
Dit meerdere keren gemeld en werkt dan weer even naar behoren.
Tot vandaag nu schijnt ook me modem niet meer te werken.
Krijg een nieuwe opgestuurd maar duurt 3 tot 5 werkdagen. God geen idee waar deze vandaan moet komen. Maar spullen bestel je sneller in China
De service is gewoon zeer slecht. Standaard verhaal alsof je met een computer aan de telefoon zit.

De oplossing

Eindelijk een keer werkend en nu echt zodat ik jullie tot het einde van mijn abonnement niet meer hoef te bellen. Compensatie en niet lullig een paar euro als goed goedmakertje
Jullie gewoon eens toegeven dat jullie fout zitten.
Maar het allerliefste opzeggen contract. Maar helaas bepalen jullie zelf de voorwaarden

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Uw contactpersoon zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Online.nl
  2. Auteur
    Ricardo
    Datum
    We zullen zien!!!!!!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen. Zoals besproken zullen wij volgende week nogmaals contact met u opnemen, om te kijken of de problemen blijven aanhouden.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen. Zoals besproken zullen wij volgende week nogmaals contact met u opnemen, om te kijken of de problemen blijven aanhouden.

    Nogmaals fijne feestdagen toegewenst!

    Met vriendelijke groet,
    Charissa
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen. Zoals besproken is uw klacht verholpen. Hierbij sluit ik ons dossier en vraag ik u om de afhandeling van uw klacht te beoordelen en de klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Olivier
  6. Auteur
    Ricardo
    Datum
    Alles werkt nu naar behoren. Hopelijk blijft het zo. Eindelijk een keer goed geholpen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ricardo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen