Klacht Online.nl: Slecht internet ( wederom )

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 250402
Gebruiker
Harald
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedenavond, toen ik las dat jullie internet in vervolg over de lijnen van KPN zou gaan, was ik erg blij. Sneller en stabieler internet vanaf 9 december. Sinds 9 december is ons internet zelfs slechter geworden dan bij mijn vorige klacht. Hij valt nog vaker uit en zelfs de snelheid is 50% minder geworden op de moment dat hij het wel doet. Geprobeerd te bellen na het nummer dat hier speciaal voor was volgens de email, dus ga er vanuit zo geholpen te zijn. Na 15 minuten in de wacht maar boos opgegooid, aangezien belminuten nooit vergoed worden door jullie en ik zal zuinig met mijn bundel moet doen ivm het internet. Toen de monteur laatst bij ons was om de vorige klacht allemaal te verhelpen en te checken melde hij ons dat als we op het nieuwe netwerk over waren, onze klachten over zouden moeten zijn. Dit is dus niet het geval helaas.

De oplossing

Werkend internet?

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Lichtendonk,

    Ik heb u zojuist proberen te bereiken maar helaas is dat mij niet gelukt en ga het later nogmaals proberen.

    We hebben uw klacht in goede orde ontvangen en een dossier voor u aangemaakt.

    Is er een tijdstip wat u beter schikt kunt u het doorgeven aan ons?

    Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Emre van Online.nl
  2. Auteur
    Harald
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik ben komende week woensdagochtend bereikbaar tot 12:00
    Donderdag de hele dag tot 15:00 en vrijdag tot 12:00

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Harald
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sinds 18 december helemaal niets meer gehoord. Internet is nog steeds slecht...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Online.nl?