Opgelost door Online.nl: slecht internet + TV. Servicedesk communiceert niet terug

orakel

Mijn internet is zeer instabiel. Dan weer wel dan weer niet. Ook mijn TV signaal is slecht. Meestal als ik rond zapp heb ik een aantal kananalen niet beschikbaar.

Eerst gebeld over het slechte internet en TV signaal. Er werd mij verteld dat er binnen 5 dagen een service monteur zou langskomen.

Na een aantal weken wachten maar weer gebeld want ik hoor en zag maar niks. Daar werd verteld dat de servicedienst alles heeft doorgemeten en alles OK was. Ik was het daar natuurlijk niet mee eens. Na overleg toch overeengekomen dat ik voor einde contract over kon stappen naar een andere provider. Ik zou binnen een week reactie krijgen.
Vandaag maar weer gebeld (10-6-2015) omdat ik weer niks heb vernomen. Blijkbaar is het verzoek toch beeindiging zonder slotnota is afgewezen en dat ze nu niks meer konden doen. Ik kon wel weer een dossier aan laten maken omdat de oude blijkbaar afgesloten was. Ik kon dan bovenstaande cyclys weer in.

Vervroegd einde contract zonder slot nota

Geachte Jeroen,

Onze excuses voor het ongemak. Uw klacht is in goede orde ontvangen. Uw contact persoon zal hierover zo snel mogelijk met u contact opnemen om tot een geschikte oplossing te komen.

Klantenservice Online.nl
    Ik wacht af.
    Geachte,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.

Klantenservice Online.nl
    orakel
    Geen idee over welk overleg het gaat maar ik heb hierover nog niemand gesproken!
    orakel
    Was te vroeg met reactie. Ze hebben mijn vrouw aan de lijn gehad en er komt een monteur langs. Als die het probleem niet kan oplossen kan ik alsnog van online af.
    Geachte Jeroen,
    De monteur is bij u thuis geweest, zoals telefonisch met u besproken bel ik volgende week na aankomst van de tv hardware terug om te controleren of de problemen zijn verholpen.

orakel
    De modem is vervangen en dit zou het op moeten lossen. Vandaag weer een paar keer geen internet. Als je terug belt doe dit dan mobiel want mijn telefoon werkt al een paar dagen niet.
    orakel
    Net maar gebeld voor storing aan mijn telefoon. Na ruim 20 minuten in de wacht eindelijk iemand aan de lijn. Wat blijkt ze hebben zel storing en ze kunnen me pas helpen als die storing is opgelost. Gaat lekker zo.
    orakel
    Ze zouden me gisteren terug bellen over de telefoon storing. Lukte waarschijnlijk niet omdat mijn telefoon het nog steeds niet doet. Vanavond maar weer bellen.
    Geachte,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    orakel
    De aangeboden regeling is wel akkoord want ik mag kosteloos overstappen. Maar! Mijn telefoon doet het al 2 weken niet. Bovenstaande terug bel actie van online heb ik niks van vernomen. Daarna zelf gebeld. Eerst beweerde ze dat ik geluk zou hebben als mij telefoon het weer zou gaan doen. Na aan dringen zou toch de storingsdienst ingeschakeld worden. Nog niks van vernomen. Het wordt inmiddels tijd dat ik geld terug ga krijgen voor niet geleverde diensten en gemaakte belkosten.
    Geachte,
    Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw telefonie issue te bespreken. Deze zou nu verholpen moeten zijn.
    Zoals wij zijn overeengekomen compenseren wij u voor het grote ongemak.
    Wij hopen uw klacht op deze wijze naar tevredenheidheid te hebben behandeld. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht op Klachtenkompas te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling?

Met Vriendelijke Groet,
    orakel
    De klacht afhandeling via de klachten kompas was goed. De afhandeling via de helpdesk van online is nog steeds dramatisch. Ik zou alle vragen en problemen via de klachtenkompas laten lopen omdat je dan wel snel antwoord krijgt en een oplossing voor je problemen.

orakel

Ook een klacht indienen over Online.nl?