Klacht Online.nl: Slecht internet en WiFi

sad Niet opgelost
Jacqueline

Al ruim een jaar internet dat continu uitvalt. Sinds december werd het steeds erger. Complete onzin vanuit klantenservice gekregen.
Probleem ligt echter buiten onze woning. Dit zorgt ervoor dat ons internet steeds uit valt.

Men leest niet. Geven de schuld aan:
Dikke muren in woning, babyfoons in omgeving of magnetron in huis die het probleem kan veroorzaken.

Hierdoor kosten gemaakt die Online niet wil vergoeden. Kosten voor repeater, nieuwe kabel en de kosten voor Student aan huis.nl
Wanneer medewerkers goed hadden kunnen lezen, en kennis bezitten, hadden zij de juiste actie kunnen uitvoeren en had ik geen extra kosten hoeven te maken.

Enige wat zij willen vergoeden zijn de dagen dat wij zonder router hebben gezeten eind november. Een bedrag van €7,50

Niet de klant weer afschepen maar erkennen dat zij fouten hebben gemaakt en probleem niet serieus hebben genomen.
Erkennen dat door hun onkunde ik onnodig kosten heb gemaakt en zij hierin gaan compenseren.

Beste Online,

Dit vind ik een betere oplossing dan geen.
    Fijn dat nu de problemen ook door jullie erkend worden.

Ik ga akkoord met jullie voorstel.

Met vriendelijke groet

Jacqueline
1 maand kosten terug. Als online.nl zich aan hun woord houdt. Na mijn akkoord, niets meer vernomen.

Ook een klacht indienen over Online.nl?