Opgelost door Online.nl: slecht internet/televisie stottert aan een stuk door

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 108498
Gebruiker
marlot
Datum
5 reacties

Details

De klacht

vanaf het begin haperend beeld van online. Meteen gebeld met online en ze zouden het oplossen/terugbellen nooit wat van gehoord. Nog een keer gebeld en elke keer minimaal 30 minuten in de wacht om vervolgens te horen dat ik een nieuw klantnummer heb en doorverbonden word met een andere afdeling waar ik vervolgens weer 30 minuten in de wacht sta. Vanaf januari hiermee bezig en heb nooit wat weer gehoord waardoor dit komt en of het verholpen kan worden. Ik heb geen hoop op verbetering, zie alleen maar dit soort klachten op internet. Op het moment dat ik op mijn laptop wat wil doen voor school/werk stottert de televisie nog veel meer, wifi op mijn telefoon kan ik thuis beter uitzetten, anders heeft dit ook weer effect op het beeld op tv.Terugkijken vanaf het begin is ook niet mogelijk zonder dat het beeld elke 5 seconden vastloopt een film opnemen en later terugkijken is helemaal niet mogelijk en heb het elke keer naar 10 minuten opgegeven. Wat als je een gezin hebt en 6 pers op wifi zit

De oplossing

contract laten ontbinden

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte marlot,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte marlot,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
  3. Auteur
    marlot
    Datum
    Ik heb ondertussen contact gehad met een van uw collega's, vandaar dat u mij niet kon bereiken op dat tijdstip. Ik heb er vertrouwen in dat het nu verholpen is, ik wacht morgen de levering van de nieuwe modem af. Er is duidelijke informatie verstrekt aan mij en ben tot nu toe erg tevreden met de klachtafhandeling.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen. Tevens hebben wij een "profielwissel" aangevraagd bij de netbeheerder om de TV problemen te verhelpen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
  5. Auteur
    marlot
    Datum
    Erg nette afhandeling door een collega bij online, zeer tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marlot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen