Opgelost door Online.nl: Slecht internet

Kopie van mijn klacht van 15 december, aangezien hier niets mee gedaan is:
Daarnaast graag rekening houden met het feit dat ik aangeef welke dagen ik gebeld kan worden, en dan steeds andere dagen bellen.

Goedenavond, toen ik las dat jullie internet in vervolg over de lijnen van KPN zou gaan, was ik erg blij. Sneller en stabieler internet vanaf 9 december. Sinds 9 december is ons internet zelfs slechter geworden dan bij mijn vorige klacht. Hij valt nog vaker uit en zelfs de snelheid is 50% minder geworden op de moment dat hij het wel doet. Geprobeerd te bellen na het nummer dat hier speciaal voor was volgens de email, dus ga er vanuit zo geholpen te zijn. Na 15 minuten in de wacht maar boos opgegooid, aangezien belminuten nooit vergoed worden door jullie en ik zal zuinig met mijn bundel moet doen ivm het internet. Toen de monteur laatst bij ons was om de vorige klacht allemaal te verhelpen en te checken melde hij ons dat als we op het nieuwe netwerk over waren, onze klachten over zouden moeten zijn. Dit is dus niet het geval helaas.

Goed werkend internet!

Beste Harald ,

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het later nogmaals.

Hallo,

Aankomende donderdag ben ik de hele dag tot 15:00 bereikbaar.

Groet,
    Goedemorgen,

Nav uw telefoontje hierbij wanneer ik bereikbaar ben:

07-02 vanaf 17:30
    08-02 tot 12:00
    10-02 na 14:00
    Beste Harald ,

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken.
    Helaas is dat vanavond niet gelukt.
    Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn proberen het morgen nogmaals.

Harald
    Goedenavond Chris, was net te laat met opnemen, maar ben morgenochtend bereikbaar tot 12:00
    Beste Harald,

Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels kunt u weer gebruik maken van uw diensten.
    Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

Goedemorgen Chris,

Bedankt voor het oplossen van het probleem. Een fabrieksreset klonk misschien als stomme oplossing, maar het heeft wel geholpen! En daarnaast ga ik mijn router op 20Mhz zetten ipv 40 voor meer bandbreedte... Thx voor de tip!

Groet Harald

Harald

Ook een klacht indienen over Online.nl?