Klacht Online.nl: slecht ontvangs digitale tv en waardeloze tablet of ps3 actie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 45140
Gebruiker
Leander1980
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bestelling gedaan bij online.nl, 100% zeker op de banner geklikt dat ik gratis een ps3 met fifa 14 zou ontvangen, alles netjes ingevuld en opgestuurd, kreeg ik de bevestiging, hierin stond dat ik korting kreeg en niet de ps3 beschreven, ik dacht het is een kado en dat neem je niet in een contract op en die korting is heel aardig van ze, ik eind oktober gebeld naar klantenservice, de jongen zegt klopt de ps3 staat niet beschreven maar na je 1ste afschrijving wordt de ps3 geleverd met een week of 2 a 3, ik helemaal blij, ze hebben netjes internet telefonie en bellen geleverd, makkelijk te installeren maar geen ps3 erbij zoals door de jongen op klantenservice al aangegeven, nu 1ste betaling gehad, ik nog eens bellen, nu blijk ik dus een korting te ontvangen op de rekening en hierdoor krij ik nu ineens geen ps3 meer, u heeft het waarschijnlijk verkeerd aangevraagd krijg ik nu ineens te horen, ik voel me echt in de maling genomen

De oplossing

Ik zou heel graag willen dat ik alsnog de ps3 krijg, ik weet namelijk 100% zeker dat ik na het klikken op de banner met ps3 incl fifa 14 het getoonde inschrijf formulier heb ingevuld, ik be neen consument, ik mag lijkt mij verwachten dat als ik via het web bij een bedrijf iets aanvraag, dit ook juist wordt verwerkt??

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Dossier aangemaakt. Wordt z.s.m. contact opgenomen.
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer de Lange,Helaas kon ik u niet bereiken vandaag. Ik heb mijn telefoonnummer ingesproken en hoop dat u contact met mij opneemt.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantservice (amg)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer de Lange,Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik dat een contract waar al een factuur en een betaling op is geweest niet meer gewijzigd kan worden. Helaas kunnen we dan ook niet uw contract wijzigen. Vriendelijk verzoek ik u deze klacht te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantservice (amg)
  4. Auteur
    Leander1980
    Datum
    Niet de gewenste oplossing gekregen die ik als consument eigenlijk wel hoopte te krijgen, nog steeds mijn vraagtekens bij de "fout" maar ik moet me er helaas bij neer leggen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leander1980
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen