Klacht Online.nl: slecht service en een niet naar behoren werkend produckt

pedro

nu 3 maanden een alles in een glasvezel power abo bij online 10€ extra betaald voor meenemen oude tel nummer nog steeds niet gebeurt , tv op alle pc en mobiel in huis werkt helemaal niet ,niet kunnen inloggen op je online account, 2 maanden gratis na 2 maanden beginnen ze al te factureren voor een product wat niet naar behoren werkt en terwijl je bijna 100€ tegoed hebt van ze , al 25 x gebelt je word gewoon aan het lijntje gehouden ze verkopen je een niet werkend product iedere keer als je belt duurt het lang allerlei beloftes maar geen duidelijkheid ,je word niet op de hoogte gehouden van eventuele vorderingen

een 100% werkend product en mijn eigen tel nummer terug een werkende klachten service

Geachte pedro,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
    pedro
    dan hoop ik wel dat er contackt opgenomen word via mijn 06 nummer die bij jullie bekent is of via mijn mail
    Geachte Pedro,
    Wij zullen deze gegevens doorgeven aan de juiste persoon zodat deze persoon met u kan gaan kijken wat wij voor u kunnen doen en hoe we het probleem kunnen oplossen.
    pedro
    vandaag is er een poging gedaan mij te bereiken maar ik werk dus was helaas te laat bij de telefoon, savond is misschien beter om te bellen zag dat er geld terug gestort was en weer 75€ ingehouden voor het niet werkende paket ??? mail gehad voor de android app die het weer niet doet nog steeds mijn nummer niet terug ,al 3 maanden nu
    en nog steeds geen beeld op de pc en kan niet inloggen op mijn onlie.nl dus er is weinig veranderd
    Geachte pedro,
    Wij zullen vandaag de juiste collega nogmaals aansturen om contact met u op te nemen. Hopelijk kunnen jullie er samen uitkomen.
    pedro
    word er eindelijk gebelt ,vertel je de problemen , krijg je te horen o meneer dan moet ik kijken wat ik er aan kan doen ik ga alles uitzoeken en ik bel u morgen avond terug om het op te lossen (dat is dus al 2 dagen geleden ) je word gewoon weer aan het lijntje gehouden bij online want ze hebben geen oplosing denk dat ze de hele overstap van canaldigitaal naar online maar terug moeten draaien nu al 3 maanden bezig
    Geachte pedro
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes. Wij zullen op een later vandaag nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    pedro
    toch wel raar staat nergens oproep gemist in mobiel of thuis telefoon denk niet dat jullie mij gebelt hebben
    Geachte Pedro,
    Onze collega heeft afgelopen week met u contact gehad, er zijn een aantal zaken die door derden nu worden opgepakt en uitgezocht, wij wachten op meer informatie. Zo gauw wij deze hebben. Zullen wij u contacteren.
    Geacte Pedro,
    Met de nummerportering komt het al helemaal goed dat is zover in orde gemaakt. Voor de tv zijn we nog hard aan het werk.
    Klantenservice Online.nl(JP)
    pedro
    ok wacht het weer even af ondertussen nog steeds geen tv op computer/laptop en geen werkende android app als je online vt live zoekt krijg je van alles behalve tv op je pc van online
    Geachte Pedro,
    Ons excuses voor het ongemak. Wij hopen het zo snel mogelijk voor u in orde te hebben.
    Geachte Pedro,
    Wij zullen vandaag met u contacteren over de tv op pc problemen.
    pedro
    eindelijk mijn tel nummer weer terug en werkend, alleen nog steeds geen tv op de pc tablet ets wanneer het werkt weten ze ook niet te vertellen en mijn online werkt nog steeds niet (bijna 4 maanden nu) er is weer een tiket aangemaakt en er word weer naar gekeken , en als je telefoniste vraagt naar eventuele vergoedingen voor ongemakken en een niet werkend produckt kun je een brief sturen naar een postbus nummer ???
    Geachte Pedro,
    Wij hebben u een bericht toegestuurd per e-mail.
    pedro
    de werkend e telefoon was weer van korte duur was weer niet te bereiken alles 2x gereset en het werkte weer nu een [paar dagen later weer niet mogelijk om naar huis te bellen ben dus thuis weer niet te berijken word er een betje hopeloos van op dit moment
    pedro
    vanavond thuis gekomen geen tv en geen telefoon , modem gereset en weer telefoon tv box startte pas weer op nadat ik een paar minuten de spanning er gelaten had .................................
    Geachte Pedro,
    Is het probleem inmiddels helemaal verholpen of blijven er storingen, na de laatste reset die u uitgevoerd heeft?
    pedro
    laatste dagen telefoon ok niks hoeven resetten gelukkig rest word aan gewerkt volgens online dus afwachten
    Geachte Pedro,
    Wij kunnen ook helaas alleen maar afwachten.
    Klantenservice Online.nl(JP)
    5maanden ????? en nog niet werkend
    Geachte Pedro,
    Wij vinden dit ook een erg lange gang van zaken, wat is voor u een oplossing.
    pedro
    om te beginnen aanpassing van de abonnement kosten aangezien jullie het powerpaket goedkoper gemaakt hebben ,en tot het pakket goed werkt aangepaste tarieven
    en van de maanden dat het geheel niet werkte abonnement geld retour
    pedro
    foutje van mijn zijde abonement kosten zijn nog steeds het zelfde
    vandaag en gisteren weer niet berijkbaar geweest op de telefoon boel weer reseten, rtl4 weer niet kunnen opnemen heb er nu een beetje genoeg van, online graag komen met een voorstel of draai de hele overstap maar terug naar wat het was(canaaldigitaal) en alle betalingen voor niet geleverde diensten graag retoer
    pedro
    en ik ben op mijn mobiel(bij jullie bekent) bijna altijd berijkbaar
    Geachte Pedro,
    De beloofde email is naar u onderweg. Ik dank u voor het telefonisch overleg en ik zal er voor zorgen dat wat ik met u besproken heb uitgevoerd wordt. Ik hoop dat u deze klacht positief af wilt sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (dm)
    pedro
    oplosing was alles stop zetten en een creditering maar abo geld is weer opnieuw afgehouden en nog geen datums tot waneer alles nog loopt gekregen wil best positief reageren op de afhandeling maar dan moet er wel iets geregeld zijn
    pedro
    helaas geen bericht van online meer gehad dus zelf maar de laatste 2 betalingen terug laten boeken de rest hoop ik alsnog zoals belooft via online terug te krijgen anders gaan we maar met de consumentebond of de das aan de slag
    pedro
    weer een hoop beloftes niet nagekomen bij online abonnement is wel stopgezet maar van de beloofde terugbetaling/creditering van de abonnement kosten niks meer gehoord of gezien het zou fijn zijn als ze eens deden wat er belooft word , het niet werkende product word nog steeds aangeboden

pedro

Ook een klacht indienen over Online.nl?