Klacht Online.nl: Slecht tv en internetsignaal, online weigert om totaal pakket stop te zetten, alleen digitenne. Komt belofte niet na!

Chantal van den Heuvel

Sinds een jaar klant bij online.nl. Ik heb een totaal abonnement met digitale tv , internet,bellen.
Sinds het begin ontvang ik matig tot slecht signaal bij mij digitenne. Vorig jaar al contact over gehad met de klantenservice,aantal keren gereset en zelfs een buitenantenne ontvangen maar het signaal bleef slecht,rond de 30 tot 40% . Ook zo dat mijn programma aanduiding onder in beeld voor geen meter klopt. Mijn internetsignaal is ook niet constant, ik moet vaak lang wachten tot pagina's geladen worden of het signaal valt ineens helemaal weg. Totaal niet de kwaliteit die ik verwachtte van online.nl.
Een paar weken geleden contact gehad met de klanten service, nog 1x resetten, geen verbetering, online zou contract ontbinden. Gisteren tel contact gehad of alles nu in orde was, hoor ik dat alleen mijn digitenne is stopgezet! Dus 30 euro pmnd blijven betalen (nu totaal 40)voor slecht internet en bellen(nooit). Ik wil een ander totaal pakket, en geen dubbele kosten door hun fout!!!

Onbinden van het gehele contract zoals telefonisch beloofd. Dus tv, internet en bellen.

Online.nl
    Geachte ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Chantal van den Heuvel
    Ik heb nog steeds niks van online vernomen, aub zsm reactie!
    Online.nl
    Beste
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek hebben we u een aantal tips gegeven. Binnenkort nemen we contact weer met u op
    online.nl
    Csl

Ook een klacht indienen over Online.nl?