Opgelost door Online.nl: Slecht WiFi bereik

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 102321
Gebruiker
Alle
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Wij hebben in ons huis heel slecht WiFi bereik, bij onze zoon op zijn slaapkamer springt hij constant op zijn 3G wat hem veel geld kost. In het toilet of in de keuken ook geen fatsoenlijk bereik. En als er bij ons in huis veel mensen op WiFi zit word de verbinding verbroken. Balen daar ontzettend van. Het is iedere keer wel wat. Als je een mail stuur naar klantenservice van online krijg ik geen reactie terug. Aantal wkn geleden heb ik dat gedaan omdat ik geen uitzending gemist meer kan kijken op tv wacht nog steeds op antwoord. Zijn nu wel een beetje beu allemaal

De oplossing

Dat nu alle problemen eindelijk eens goed opgelost worden en alles goed gaat functioneren

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Klant,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SH)
  3. Auteur
    Alle
    Datum
    Online belde gisteren precies onder het eten vandaar dat ik niet heb opgenomen ,daarna hebben ze niet meer gebeld
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Alle, Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen. Tijdens dit gesprek is er een oplossing aangedragen voor uw klacht. Wij hebben een terugbel afspraak met u gemaakt om te kijken of de aangedragen oplossing heeft geholpen. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SH)
  5. Auteur
    Alle
    Datum
    Klacht was nog niet verholpen, maar ze zijn er mee bezig bij online, het wachten is nu op ons nieuwe kastje
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,In goed overleg is er een mogelijke oplossing aangedragen voor uw klacht
    Wij horen graag wat uw bevindingen zijn. Mocht dit uw probleem verhelpen, dan willen wij u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl [SH]
  7. Auteur
    Alle
    Datum
    Wij hebben een WiFi repeater gekocht, WiFi is wel iets verbeterd maar nog niet helemaal super

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alle
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?