Opgelost door Online.nl: Slechte acties rondom verhuizing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 91549
Gebruiker
terwantom
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 26 juni verhuisde ik binnen Utrecht naar een nieuw adres. Deze verhuizing zou worden doorgevoerd en jawel, 2 weken later hadden we inderdaad internet. Dit werkte in het begin best goed, maar werd al na een maand steeds langzamer. Toen het begin september te traag werd heb ik hierover gebeld aangezien de problemen aanhielden en zelfs verergerden.

In dit gesprek werd mij verteld dat de verhuizing niet helemaal goed doorgevoerd was. Ze zouden nog de gegevens van de vorige bewoner in het systeem hebben staan en ze zouden er achteraan gaan en mij terugbellen. Nooit meer wat gehoord en het internet bleef traag.

Op 6 november (4 maanden na de oorspronkelijker verhuizing!!) krijg ik een bevestiging van deze verhuizing. Ik betaal een maand later (6 december) de 50 euro verhuiskosten terwijl ik inmiddels alweer verhuisd ben naar een ander adres.

Toen ik hier net over klaagde (na een wachttijd van 30 minuten) bleek dat ze niks gingen doen om mij tegemoet te komen.

De oplossing

Een tegemoetkoming in de kosten. Doordat ik anti-kraak woonde en (helaas) regelmatig moest verhuizen heb ik op het nieuwe adres nooit fatsoenlijk internet gehad. Hier woonde ik vier maanden. Ik heb er dus ook naar gevraagd, maar nooit een duidelijk antwoord gekregen. Ik heb nu een nieuwe verhuizing doorgegeven naar een adres waar ik wel "vast" kom te wonen. Niet omdat ik zo tevreden ben, maar omdat het natuurlijk onmogelijk is om van jullie af te komen voor het contract afloopt. De 30 minuten wachttijd alvorens dit gesprek hielpen niet mee aan mijn klanttevredenheid.

Één van deze verhuizingen wil ik gewoon vergoed krijgen, het is te gek voor woorden dat ik nu 100 euro betaal voor twee verhuizingen bij een bedrijf wat het niet voor elkaar krijgt deze verhuizingen fatsoenlijk door te voeren en aan te leveren.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte terwantom,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    terwantom
    Datum
    Na contact met Online.nl zijn zij mij tegemoet gekomen en worden de verhuiskosten van mijn laatste verhuizing kwijtgescholden. Goede actie!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
terwantom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen