Klacht Online.nl: Slechte administratie bij bedrijf en komen afspraken omtrent verlenging niet na.

Sabrina87

Ik heb mijn abonnement per april verlengd. Ik zou hier de eerste 6 maanden €30,- per maand voor betalen en daarna €42,50 per maand. Ondertussen heb ik voor april €45,-, in mei €50,- welke is teruggeboekt en voor juni €70,- betaald. In totaal dus €115,- terwijl ik over 3 maanden €90,- had moeten betalen. Hiervoor heb ik ondertussen zowel in april, mei als net aan de telefoon gehangen met Online en het komt er op neer dat ze er zelf ook niks van snappen, maar dat mijn korting nu ingaat per deze maand ipv per april. Dit is niet zo overeengekomen. Zeker met oog op de verhoging die ze nu weer doorvoeren en de daarbij behorende mogelijkheid van beeindigen van de overeenkomst. Deze mogelijkheid ga ik waarschijnlijk aannemen, aangezien de manier van zakendoen mij erg tegen de borst stuit en vanwege het feit dat ik het belachelijk vind dat bij zowel mijn eerste als bij mij tweede contract binnen no time een verhoging plaatsvind, terwijl nog steeds met dezelfde acties wordt geadverteerd.

Creditatie van te veel betaalde bedrag.

Sabrina87
    Hallo,

Ik heb geen vraag over de nota. Ik wil dat er wordt gezorgd dat ik betaal wat is overeengekomen. Oftewel €30,- pm en dus €90,- vanaf april ipv de €115,- die ik nu betaald heb.

Gr. Sabrina

Ook een klacht indienen over Online.nl?