Klacht Online.nl: Slechte afhandeling klacht :IP conflict veroorzaakt door modem Online.nl

Daan

Een kleine 2 maanden geleden heb ik hier een klacht opgegeven, waar Online.nl in eerste instantie op reageerde en het probleem ook leek te gaan oplossen. Helaas is het weken geleden sinds ik voor het laatste van ze gehoord heb.
En het probleem met het modem bestaat nog steeds.
De service laat nu dus erg veel te wensen over.

Ik wil dat Online.nl met een knappe oplossing komt voor dit IP conflict en anders wil ik dat mijn maand bedrag gehalveerd wordt. Immers zal ik dan een eigen router aan moeten sluiten.

Geachte Daan,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in
    behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze
    medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij
    bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    Goed, ik wacht.....
    Al vijf dagen.....
    Ik heb twee (extra) modems indertijd gekregen die ik niet kan gebruiken. Dus een antwoordnummer zou fijn zijn, dan kunnen ze weer terug gestuurd worden.
    Nou, behandelaar, bel je nog? Dan kunnen we het probleem samen oplossen of besluiten dat ik een andere router ga gebruiken en het maandbedrag omlaag gaat.
    Ik hoor graag van je.
    Geachte,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Daan
    Dat is vreemd, want ik heb geen gemiste oproep gezien.
    Ik wacht jullie volgende poging af.
    Geachte Daan,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.Wij hebben u daarom een e-mail gestuurd met informatie.
    Wij verzoeken u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Daan
    Er is nog niets opgelost. Er is ook geen e-mail van jullie ontvangen.
    Het e-mail adres van online gebruik ik niet.
    Waarom wordt er niet nogmaals gebeld of kunnen we een beeldspraak maken?
    Een paar maanden geleden leek het er op dat we het probleem gingen oplossen. Ik was vol hoop, totdat de belspraak door Online.nl niet werd nagekomen.
    Erg jammer dat er niet actief genoeg wordt gezocht naar een oplossing. :(
    Geachte Daan,
    Wij hebben u een e-mail gestuurd naar uw gmail account.
    Helaas kunnen wij u niet helpen bij het IP conflict wat intern bij u ontstaat. Op moment dat wij een modem aan u toesturen zal elk apparaat een nieuw IP adres toegewezen krijgen als u zelf wijzigingen aanbrengt en handmatig de IP adressen toekent kan het mis gaan.
    Helaas kunnen wij u hierin niet ondersteunen omdat dit buiten ons omgaat. Op moment dat u een nieuwe router aanschaft zoals u aangeeft in uw klacht, wil ik u op de hoogte houden en aangeven dat wij dit niet zullen vergoeden, wij gaan om deze reden ook geen kosten van uw abonnement halveren.
    Wij verzoeken u om de klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.

Daan
    Ongelofelijk hoe hier de klant behandelt wordt. Online.nl weigert om actief mee te werken aan een oplossing. Een paar maanden geleden leek het er op dat het opgelost zou worden. De medewerker was toen van plan om mij te helpen. Hij wist mogelijkheden. Helaas belde hij niet meer terug, maar we waren goed op weg samen om tot een oplossing te komen. Degene die me nu geantwoord heeft lijkt niet erg zijn of haar beste te willen doen.
    Gewoon bellen en samen werken lijkt niet mogelijk. Wordt vervolgd

Daan

Ook een klacht indienen over Online.nl?