Klacht Online.nl: Slechte afhandeling van rekening bij opzeggen

Bonnieer

Ik ben voor 1 juli overgestapt naar een andere provider. Netjes optijd opgezegd was allemaal geen probleem. Tot er 28 juni weer een maand bedrag werd afgeschreven.

Ik heb gelijk gebeld kreeg te horen hier kunnen we niks aan doen duurt 8 weken voordat u het terug heeft. Hier was ik al niet blij mee omdat dit mij niet was verteld maar we doen het er maar mee.
Vandaag zijn we 8 weken en 1 dag verder. Nog niks terug ontvangen, dus weer gebeld, het inboeken van het teruggestuurde modem is fout gegaan maar vanaf vandaag staat het goed in het systeem het duurt nu weer 6 tot 8 weken voordat ik mijn geld hoppelijk terug krijg.

Abbonemt is al stop gezet sinds 1 juli ondertussen is het 23 augustus en kan nog 8 weken duren voordat ik mijn teveel betaalde geld terug krijg.

Binnen 5 werkdagen het teveel betaalde geld terug ontvangen.

Bonnieer
    We zullen het zien of het uiterlijk 15-9 op de rekening staat. Ik vind het nog steeds extreem lang duren. Wat mij betreft had het wel sneller gemogen.. ik had beter de rekening kunnen stoneren dan had ik niet zo hard achter mijn eigen geld hoeven aan te gaan.. al weken ben ik aan het rekenen hoe ik het financieel moet doen. Is ruim een week boodschappen geld en de rekening van de nieuwe provider loopt al..
    Bonnieer
    Mijn vertrouwen is 0,0 op dit moment dus deze klacht sluit ik pas als mijn geld terug is.
    Ik neem aan dat dit toch wel word begrepen. Mocht mijn geld binnen zijn sluit ik mijn klacht pas.

Bonnieer
Het refund bedrag zal in dit geval op 15-09-2019 uitbetaald worden. Vandaag is het 15-09 maar niks ontvangen. Moet het nu zover komen dat ik dit door moet spelen naar mijn rechtsbijstand verzekering?

Ook een klacht indienen over Online.nl?