Klacht Online.nl: Slechte informatieverziening + waardeloze klantenservice

Elsemiekhes

1 januari ben ik verhuisd en heb mijn internet daarmee ook verhuisd. 10 januari zou ik aangesloten zijn, maar zelfs met behulp van een bevriende ICT-er wilde het niet aan de praat (wel alles goed aangesloten). Ik heb 11 januari gebeld en er werd me verteld dat ik pas de 14e zou worden aangesloten en dat ik wel een mailtje zou krijgen (wat schijnbaar standaard is) wanneer het zou werken. Vandaag kreeg ik eindelijk dat mailtje, dus ik probeerde gelijk gebruik te maken van het internet. Helaas doet het het nu nog niet. Ik heb weer gebeld en daar werd me verteld dat het pas na 6 uur werkt (de mevrouw aan de telefoon zei dat dit standaard is). Maar stond allemaal NIET in e-mails, ik zit al ruim een week zonder internet. Ik kon op mijn online.nl account hier niets over lezen. Ik heb 50€ betaald voor waardeloze service en die wil ik terug. Bovendien kan ik nergens online een klacht indienen. Als ik er niet zo veel geld en moeite in had gestopt, had ik per direct mijn contract opgezegd!!!

Klachten via de e-mail (of online) kunnen versturen + betere informatievoorziening. Ook wil ik mijn 50€ aan verhuiskosten weer terug.

Online.nl
    Dossier naar de juiste afdeling doorgestuurd. Wordt z.s.m. contact met u opgenomen,
    Online
    Elsemiekhes
    Er is nog niet contact met mij opgenomen.
    Online.nl
    Beste mevrouw Hes,Ik heb telefonisch contact met u gezocht, helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten op uw voicemail, ik verzoek u contact op te nemen met mij zodat we uw probleem kunnen oplossen.Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice
    (amg)