Opgelost door Online.nl: slechte internet- en tv verbinding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 120047
Gebruiker
MC
Datum
17 reacties

Details

De klacht

Wij hebben sinds 2 weken het alles in één pakket en nadat we al problemen ondervonden met de aansluiting, hebben vanaf dag 1 een slechte internet en tv verbinding.
De computer loopt constant vast, ik trek de stekker er wel 6 keer per dag uit en reset het modem ongeveer 2 keer per dag, maar niets helpt.
De tv verbinding is zeer langzaam en het beeld loopt ook vaak vast.

De oplossing

Ik zou graag willen dat de verbinding goed wordt en dat de snelheid van alles verbeterd wordt.

17 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Heus,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Verder telefonisch contact
    zal nog volgen.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    MC
    Datum
    Vanmiddag het nieuwe modem aangesloten. Heeft niets geholpen, de computer lag er gelijk weer uit. Alles gereset, stekkers eruit gehaald etc. maar ik blijf problemen houden, met de TV ook.
    Volgens mij ligt het aan de aansluiting, er moet echt naar gekeken worden, dit werkt echt niet!!!!!!!!!
  4. Auteur
    MC
    Datum
    Na een hele middag van 12.00 uur tot 18.00 uur gewacht te hebben, is er nog steeds geen monteur geweest! Geen telefoontje, mailtje of een poging om contact op te nemen en te zeggen dat er vandaag géén monteur komt.
    Tv en internet is nog steeds een drama, steeds loopt de boel vast.
    Er moet echt wat aan gedaan worden!!!!!!!!
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw MC,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Verder telefonisch contact
    zal nog volgen.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (N.A.F)
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw MC,

    Wij hebben u vandaag telefonisch gesproken. Verder telefonisch contact
    zal nog volgen. Voor de afhandeling van het probleem.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (N.V)
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw MC,

    Wij hebben vandaag telefonisch contact gezocht, helaas kon u ons op dit moment ons niet te woord staan.

    Maandag nemen wij wederom contact met u op.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  9. Auteur
    MC
    Datum
    het nieuwe modem aangesloten en tot nu toe werkt alles goed.
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw MC,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw MC,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  12. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw MC,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Zoals besproken nemen wij binnenkort wederom contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw MC,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  14. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw MC,

    Wij hebben u zojuist gesproken en zullen zoals afgesproken op een later moment nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  15. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw MC,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  16. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Heus,

    Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan er vanuit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice.

    Wij willen u vragen de klacht te beoordelen en te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  17. Auteur
    MC
    Datum
    Ik ben inmiddels 3 routers verder en op dit moment werkt het redelijk. Af en toe valt de verbinding nog weg. Dit weten ze bij online en ik hoop dat ze dit nog kunnen verbeteren.
    het is jammer dat de enigste manier om contact te krijgen met online klantenservice via klachtenkompas is........

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MC
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen