Opgelost door Online.nl: slechte internet- en tv verbinding

# 120047
MC

Wij hebben sinds 2 weken het alles in één pakket en nadat we al problemen ondervonden met de aansluiting, hebben vanaf dag 1 een slechte internet en tv verbinding.
De computer loopt constant vast, ik trek de stekker er wel 6 keer per dag uit en reset het modem ongeveer 2 keer per dag, maar niets helpt.
De tv verbinding is zeer langzaam en het beeld loopt ook vaak vast.

Ik zou graag willen dat de verbinding goed wordt en dat de snelheid van alles verbeterd wordt.

Geachte heer/mevrouw Heus,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Verder telefonisch contact
    zal nog volgen.

MC
    Vanmiddag het nieuwe modem aangesloten. Heeft niets geholpen, de computer lag er gelijk weer uit. Alles gereset, stekkers eruit gehaald etc. maar ik blijf problemen houden, met de TV ook.
    Volgens mij ligt het aan de aansluiting, er moet echt naar gekeken worden, dit werkt echt niet!!!!!!!!!
    MC
    Na een hele middag van 12.00 uur tot 18.00 uur gewacht te hebben, is er nog steeds geen monteur geweest! Geen telefoontje, mailtje of een poging om contact op te nemen en te zeggen dat er vandaag géén monteur komt.
    Tv en internet is nog steeds een drama, steeds loopt de boel vast.
    Er moet echt wat aan gedaan worden!!!!!!!!
    Geachte heer/mevrouw MC,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Verder telefonisch contact
    zal nog volgen.

Klantenservice Online.nl (N.A.F)
    Geachte heer/mevrouw MC,

Wij hebben u vandaag telefonisch gesproken. Verder telefonisch contact
    zal nog volgen. Voor de afhandeling van het probleem.

Klantenservice Online.nl (N.V)
    Geachte heer/mevrouw MC,

Wij hebben vandaag telefonisch contact gezocht, helaas kon u ons op dit moment ons niet te woord staan.

Maandag nemen wij wederom contact met u op.

MC
    het nieuwe modem aangesloten en tot nu toe werkt alles goed.

Geachte heer/mevrouw MC,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Zoals besproken nemen wij binnenkort wederom contact met u op.

Geachte heer/mevrouw MC,

Wij hebben u zojuist gesproken en zullen zoals afgesproken op een later moment nogmaals contact met u opnemen.

Geachte heer/mevrouw Heus,

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan er vanuit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice.

Wij willen u vragen de klacht te beoordelen en te sluiten.

MC
    Ik ben inmiddels 3 routers verder en op dit moment werkt het redelijk. Af en toe valt de verbinding nog weg. Dit weten ze bij online en ik hoop dat ze dit nog kunnen verbeteren.
    het is jammer dat de enigste manier om contact te krijgen met online klantenservice via klachtenkompas is........

MC

Ook een klacht indienen over Online.nl?