Klacht Online.nl: slechte internet verbinding

Klachtnummer
# 55621
Gebruiker
sweetlovelytjuh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb amper verbinding via online
ik wordt hier echt moedeloos van resetten van het modem werkt ook niet om het internet optimaal te krijgen ik zit al 7 maanden bij online en aldoor valt wifi weg en met een kabel is het internet ook erg traag sinds ik bij online zit ,heb ik alleen maar klachten over mijn draadloze verbinding jullie beloven 30mb en ik kom net aan 15 mb daarbij valt wifi steeds weg hoop dat er een oplossing is anders wil ik naar een andere provider waar ik wel waar voor mij geld krijgt

mvg wf pince van der aa

De oplossing

mijn internet die goed moet zijn en blijft ik heb een FiberFast abonnement
en wil dan ook een goed signaal hebben en niet aldoor wegvallen
en anders wil ik zonder bijbetalingen over kunnen stappen naar een andere provider waar ik wel waar voor mij geld krijgt

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is opnieuw in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen