Klacht Online.nl: Slechte internetverbinding, beroerde klantenservice en niet nakomen afspraken

Jeroen Diepemaat

Sinds een jaar heb ik een abonnement op internet + interactieve TV van Online. Al sinds de start van het abonnement is de verbinding beroerd. Vaak verbreking van de verbinding, de beloofde snelheid wordt bij lange na niet gehaald (max 14 mb/s ipv 30 mb/s), TV heeft bijna altijd storing. Soms zo erg dat kijken niet eens mogelijk is. Zelf in het begin een paar dingen geprobeerd. Sinds april (half jaar) echter in frequent contact met klantenservice - die waanzinnig slecht blijkt te zijn (probleem speelt echter al een jaar!!!). Bij bellen van klantenservice blijken ze daar te kunnen zien dat de verbinding te vaak verbreekt. Ondertussen veel acties geprobeerd vaak met lange doorlooptijd (nieuwe kabel, nieuw modem, 2x monteur online, 1x monteur kpn, etc). Uiteindelijk blijkt probleem onoplosbaar. Nu moet ik steeds zelf contact opnemen en word ik van kastje naar de muur gestuurd. Ik wacht al meerdere weken op voorstel voor compensatie en bevestiging opzegging contract.

- Opzegging contract (wel een schriftelijke bevestiging van, maar zeer onduidelijk bericht)
- Nakomen van afspraak om mij terug te bellen
- Een fatsoenlijk voorstel voor compensatie. Voorstel was 10 euro per maand (van de 34,95 kosten). Dit is verre van redelijk. Wat mij betreft terugbetalen van volledige abonnementsgeld sinds start contract. Er is niet geleverd wat is beloofd. Daarnaast zijn voorkomende problemen genegeerd of niet opgelost, ondanks herhaaldelijk verzoek.
- Verder zijn er door ons veel extra kosten gemaakt. Onder andere voor bellen (duur) klantenservice nummer (zeker een keer of 20 zelf contact op moeten nemen). Daarnaast voor mobiele hotspot op telefoon ter vervanging van niet werkend internet.

Online.nl
    Beste Jeroen Diepemaat,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

Kim van Online.nl