Klacht Online.nl: Slechte internetverbinding

Slechte internetverbinding.
Sinds verhuizing, September 2014 (€50 verhuiskosten) is de verbinding slecht.
In eerste instantie hadden we geen internet omdat er een switch verkeerd was omgezet.
Al met al heeft dit een week geduurd voordat dit in orde gemaakt is.
Daarna valt de verbinding regelmatig weg. Het internet signaal is erg zwak als je al 4 m bij de modem staat.
Gevolg: Playstation is nu meerdere malen gecrasht doordat de internetverbinding plotseling wegvalt. Extra prepaid beltegoed kaarten moeten kopen om internet te kunnen gebruiken op de mobiele telefoon als de verbinding wegvalt. Een aantal dagen niet thuis kunnen werken vanwege ontbreken internet. De storingen varieeren van minuten tot uren en soms een hele dag. De klantenservice is erg duur om te bellen. We doen moeilijk als je vraagt of ze terug kunnen bellen en we worden niet altijd serieus genomen.

Onmiddelijke ontbinding van het contract bij Online zodat we over kunnen stappen naar een provider zonder problemen en een fatsoenlijke klantenservice.

Geachte Odette,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in
    behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze
    medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij
    bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte Odette,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Per mail hebben wij u een voorstel gedaan. In afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,
    Geachte Lezer,
    Via de mail die mij gestuurd is zal ik reageren op uw voorstel.
    Daarnaast zou ik graag de belkosten vergoed zien, daar uw klachtenlijn iedere keer dure telefoontjes zijn, en de kosten van het internet vanaf September vergoed zien. U geeft immers aan dat u niet de kwaliteit heeft geleverd die zou moeten. Dit is herhaaldelijk aangeven.
    Graag uw reactie.
    Odette ten Bulte
    Beste Odette,

Naar aanleiding van ons mail contact en de gemaakte afspraken ga ik u vragen de klacht te beoordelen en sluiten. Verder ontvangt u van ons nog een bevestiging van de door ons uitgevoerde handelingen.

Odette
    In afwachting van de financiële afhandeling vanuit Online.

Dit kan maximaal 6 weken duren geven zij aan. Uit ervaring eerst afwachten of de daadwerkelijke afspraken worden nagekomen.
    Beste Odette,

Per mail hebben wij aan u bevestigd dat uw abonnement is beëindigd en de overeengekomen tegemoetkoming is uitgevoerd. Wij hopen uw klacht naar wens te hebben afgehandeld en verzoeken u de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.

Odette
    Enkel doordat de klacht via dit medium openbaar gemaakt is is er uiteindelijk een oplossing gekomen. Fijn dat het opgelost is jammer dat dit een lang slepende situatie is geworden.

Odette

Ook een klacht indienen over Online.nl?